U Splitu je održana svjetska premijera filma Ultra Europe Destination, koji promovira najveći glazbeni događaj ovoga ljeta, ali i ljepote Splita, Brača, Hvara i Visa, koje čine destinacije Croatia Music Weeka u okviru kojeg se 4. Ultra održava.
- Sedam dana, četiri lokacije, 9 različitih pozornica, preko 150 izvođača i više od 150.000 posjetitelja iz 140 zemalja dolazi u Hrvatsku na Ultra Europe Festival četvrtu godinu za redom. Ovo je prvi video destinacije, snimljen zbog iznimnih ljepota ovoga prostora. Split i Hrvatska ovim su se izdvojili od ostalih Ultra festivala – rekao je prije projekcije Luka Jureško, direktor komunikacija za Ultra Europe u Hrvatskoj. Film će svjetskoj publici biti prikazan za 15-ak dana na jednoj od vodećih kabelskih televizija, vidjet će ga više od milijun gledatelja i bit će to neprocjenjiva promocija Splita, Dalmacije i Hrvatske.
Carl Cox, David Guetta, Armin van Buuren, a po prvi puta Dead Mou5, samo je dio impresivnog niza izvođača koji će nastupiti na splitskom Poljudu od 15. do 17. srpnja. Jureško kaže kako prodaja karata ide dobro, a ove godine uvedena je još jedna novina pa se regionalne karte nude po 899 kuna što je najpovoljnija cijena na svijetu. Dostupne su posjetiteljima iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Makedonije i Kosova. Broj karata je ograničen. Prodajna mjesta su Večernji list, 24sata, ticketshop.hr i Tisak Media širom Hrvatske. Uvedena je mogućnost kupnje na rate.
- Ultrom i Splitom oduševljeni su i posjetitelji koji nam u inbox ostavljaju samo riječi pohvale, ali i dj-evi koji hvale našu profesionalnost. Ovo je izvrstan primjer javno-privatnog partnerstva, zadovoljni smo i mi, ali i grad Split – rekao je Jureško i dodao kako se trude da Ultra ostane u Splitu.
Joško Stella, direktor županijske Turističke zajednice rekao je da je prošle godine zahvaljujući Ultri uprihođeno oko 10 milijuna eura, međutim stvarnu dobit vrlo je teško izračunati.
- Ultra donosi veliku financijsku i marketinšku korist ne samo za Split već i Splitsko-dalmatinsku županiju. Ne govorimo samo o noćenjima, smještaju i kampovima, već i o restoranima, kafićima, slastičarnicama, suvenirnicama... Sve se to veže za Ultru. Pratit će je šest milijuna ljudi preko interneta i u marketinškom smislu to je nemjerljivo – rekao je Stella.
>> Zbog Ultre sve je više upita stranih investitora
>> Pogledajte službeni popis izvođača za 4. Ultra Europe Festival
A je igral film, kuda idu divle svije, gruntocani.....