Priča o tome da je pjesma "Crazy" kojom će nas Franka Batelić predstavljati na Eurosongu plagijat, što tvrdi rumunjski glazbenik Guez - i nudi svoju pjesmu "Ceea ce iubim" kao dokaz - u jednom je danu zagadila ovogodišnju priču o nastupu na Eurosongu kao nafta pitku vodu u Slavonskom Brodu.
Pogotovo kad svatko normalan iz prve čuje da se radi o potpuno istoj pjesmi, tj. istoj kompjuterskoj podlozi koja, dakako, čini veliki dio same pjesme. Što je potvrdio i menadžer Batelićke Siniša Bevanda izjavom; "Pjesma "Crazy" autorsko je djelo teama Karpo medija, na kojoj je, uz Branimira Mihaljevića, produkciju radio Denis Mevlja, poznat i pod umjetničkim imenom Denzel Beats, a tekst i vokalne dionice radila je Franka. Na razvoju pjesme, u suradnji s HRT-om intenzivno se radi od prosinca. Izvođač koji je iskoristio pjesmu Crazy kao podlogu za svoju rap obradu, potpisao je Denzel Beatsa, odnosno Denis Mevlja".
I tu bi priča trebala biti gotova? Pogotovo uz Bevandinu tvrdnju kojom relativizira stvari, da je"Crazy" u instrumentalnoj i karaoke verziji dostupna na svim javnim glazbenim platformama, veselimo se novim zanimljivim verzijama. Što je tu veselo i zanimljivo nije jasno? Pogotovo kad je Guez dokumentirao emailom od 12. siječnja da se ne radi o bezazlenoj obradi, nego da je tada kupio podlogu, u vrijeme kad se već ozbiljno radilo na domaćoj pjesmi za Eurosong. Naime, ako je veliki dio pjesme kojom se neka država predstavlja na Eurosongu istovremeno dostupan za prodaju izvođačima poput Gueza (i svima koji taj dio za 80 američkih dolara žele kupiti), prije se radi o nakupcima s placa nego glazbenicima koji rade na pjesmi za Eurosong, pa bi trebali znati profesionalne uzuse ponašanja.
Ukratko, "Crazy" Franke Batelić nije plagijat, nego je pala kolateralnom žrtvom jer je na djelu bila prodaja dijela pjesme, i to prodaja od čovjeka koji je radio u autorskom timu s Branimirom Mihaljevićem i njom. Umjesto da programiranu podlogu iskorištenu za "Crazy" skine s internet stranice, čovjek ju je prodavao dok je išlo. Možda još nekome? Zbog tog amaterskog gafa i dvije slične pjesme, koje itekako govore o današnjem "sklapanju" pjesama, mogli bi biti diskvalificirani s Eurosonga, a pitanje je i kako na takve pozadinske transakcije gledaju s HTV-a.
Ukratko, ovakvi skandali u kojima rumunjski pjevač koji je kupio dio pjesme tvrdi da je plagiran, dok menadžer Franke Batelić dokazuje da se ne radi o plagijatu - samo zato jer je Rumunj poštivao autorska prava i potpisao hrvatskog autora podloge pjesme, trećeg člana autorskog tima koji je radio na "Crazy", a ranije se nije spominjao - skandal je koji im/nam nije trebao.
Bezobrazluk je sprdati se i uspoređivati Eurosong plagiranje s zagađenom vodom u gradu od 100 000 stanovnika.