Članovi rock-skupine Teška industrija sinoć su snimali spot za novu blagdansku pjesmu “Badnja je noć” na bajkovitom imanju obitelji Salaj iz Grabovnice, a koje je samo za ovu prigodu prvi put ove godine zasjalo i zabljesnulo u božićnom blagdanskom ugođaju.
– Kada vidite ovu zadivljujuću i očaravajuću sliku, sam po sebi nudi se odgovor zašto smo baš imanje obitelji Salaj odabrali za snimanje spota. Sigurni smo da nismo mogli ni zamisliti idealnije mjesto za upotpunjavanje ugođaja našoj novoj pjesmi – očaran viđenim istaknuo je Ivica Propadalo. Istog je mišljenja i preostali dio sastava Vedad Hadžiavdić, Fran Šokić, Robert Domitrović te posebice najistaknutija članica, pjevačica Lea Mijatović, koja je jednostavno uživala pjevajući u blagdanskom blještavilu.
Međutim iz Teške industrije poručuju da spomenuto imanje na čazmanskom području nije jedino ostavilo dubok dojam, jer isto vrijedi i za izletište Zmajevo gnijezdo u vlasništvu obitelji Pirak, a koje su također, osvojeni izvornom ljepotom interijera i eksterijera, odlučili iskoristiti za kadrove novog spota. Posebice su bili oduševljeni susretljivošću domaćina Dinka Piraka i njegove supruge, a riječi hvale išle su i na račun Zlatka Salaja.
Spot za pjesmu “Badnja je noć” za desetak će dana ugledati svjetlo dana, a upravo će toliko trebati da i božićna priča iz Čazme zabljesne u punom sjaju jer, naime, Zlatko Salaj poručuje kako su u tijeku završne pripreme za svečano otvorenje te da će posjetitelji uskoro moći vidjeti sva nova iznenađenja koja će obasjavati čak 1,3 milijuna lampica.
obični pjesmuljci..