SARAH JESSICA PARKER

Glumica sama i prodaje cipele u svom dućanu

Najgore Oscar haljine, Sarah Jessica Parker
Foto: Press Association/Pixsell
1/10
29.11.2017.
u 21:03

Cipele koje glumica dizajnira ručno se rade u malim postolarskim manufakturama u Toscani, a znak im je trakica na peti

“Možda dobro ne poznajem muški rod, ali cipele poznajem. O da, o cipelama znam sve” – čuvena je izreka Carrie Bradshaw, televizijske i filmske heroine iz slavne serije “Seks i grad”, lika koji je utjelovila glumica Sarah Jessica Parker.

Najveća ženska slabost

I sama 52-godišnja glumica, a u zadnje vrijeme i sve moćnija producentica, luda je za jednom od najvećih ženskih slabosti. Tako je prije četiri godine pokrenula vlastitu liniju cipela SJP, sa sjedištem u New Yorku. Njezina se obuća ručno izrađuje u Italiji, u postolarskim manufakturama u Toscani, a svaki model ima prepoznatljivu trakicu na peti (koje su, kako je sama objasnila na predstavljanju prve kolekcije, asocijacija na njezino djetinjstvo i vrpce za kosu koje je nosila).

A na ovogodišnji Thanksgiving Day, jedan od najvećih američkih praznika – Dan zahvalnosti, Sarah Jessica Parker otvorila je prvi pop-up butik, i to u samom srcu New Yorka, u 52. ulici i Petoj aveniji. Iako se njezina kolekcija prodaje u prestižnim robnim kućama poput Saks Fifth Avenue i Bloomingdales, ovo je njezin prvi butik u New Yorku, no prije toga otvorila je dva u Las Vegasu.

Časkanje za uspomenu

Kako bi dodatno reklamirala svoje cipele, sve do 4. prosinca glumica će biti i prodavačica te klijentima pomoći u odabiru modela koji im najbolje pristaje.

– Najvažnije mi je da imamo za svakog ponešto: klasične štikle za večernji izlazak, ravne cipele za kostime, odijela i traperice te espadrile i tenisice za ležeran sportski izgled. Ovaj je prostor baš pravi newyorški, smješten u srcu Midtowna, a uz 52. ulicu sam sentimentalno vezana jer sam godinama kroz nju prolazila svake večeri na putu u teatar na Broadwayu gdje sam tada nastupala u mjuziklu “Annie” – rekla nam je glumica, koja osim cipela u butiku prodaje i vlastite parfeme, mirisne svijeće, futrole za mobitele, torbice, ali i ključni modni komad koji se mora naći u ormaru svake žene – male crne haljine. Cijene njezinih cipela su od 250 dolara naviše, a nagrada za svakog kupca je fotografija za uspomenu. I čavrljanje s jednom od najvećih ikona stila današnjice.

 

Komentara 2

DU
Deleted user
08:12 30.11.2017.

Kakav je to naslov??? Pa vi ste totalno nepismeni!!!

AU
austrougarskigeneral
10:25 30.11.2017.

tako treba !

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije