Približava se dodjela Oskara, a jedna od najneočekivanijih dobitnica tog kipića je i Cher. Ova 73-godišnja ikona popa ne usporava ni u poodmakloj dobi, još uvijek rasprodaje turneje i puni arene, a sada je i novo zaštitno lice brenda Dsquared.
Dean i Dan Caten, blizanci, modni kreatori i vlasnici brenda uposlili su vremešnu divu koja odlično izgleda u najavi kampanje. Pobrinuli su se za to renomirani modni fotografi Mert i Marcus, ali i frizerka Serena Radaelli, te vizažistica Isamaya Ffrench. No, kako je i ova suradnja pokazala, Cher nije samo glazbena ikona, već i modna.
Surađujući s dizajnerom Bobom Mackiejem ušla je u modnu povijest izazovnim kreacijama. Mediji konstantno spominju činjenicu da je ona prva žena koja je na televiziji pokazala pupak, a ona je sama uvijek odgovarala da to u njezinom slučaju nije bio toliko veliki tabu jer je bila u braku. Isto tako, zato što je surađivala s Mackiejem čije kreacije su bile dovoljno kičaste i ekstravagantne da nitko nije previše razmišljao o tome da je zapravo polugola.
Podsjetimo, Cher je posljednji album izdala 2018. godine. Na 'Dancing Queenu' je prepjevala hitove Abbe inspirirana filmom Mamma Mia 2 u kojem je glumila baku. Iste je godine na Broadwayu krenuo i mjuzikl 'The Cher Show', predstava o životu slavne pjevačice.
Moderna estetska medicina pravi cudo od covjeka. Ali ova mi je unatoc tome simpaticna.