Frizerska senzacija koja ne slijedi trendove već ih stvara, Guy Tang, jednom je u šali rekao: – U trendu je ono što ja objavim na Instagramu. U Hrvatskoj je prvi put bio u sklopu sajma “Beauty & Hair Expo” na Zagrebačkom velesajmu, gdje je o bojenju kose podučavao frizere iz cijele Hrvatske.
Frizerska zvijezda tvrdi da ga zapravo nije briga što rade slavni i koju boju kose biraju, već ga najviše inspiriraju likovi iz stripova. Taj američki kolorist jedan je od trenutačno najmoćnijih frizera na svijetu, no klijente ne prima već više od četiri godine. Realno, i ne treba ih. Na YouTubeu prati ga više od dva milijuna obožavatelja, koje od milja zove HairBesties, a jednako toliko ima ih i na Instagramu, što je dovoljan dokaz njegove kvalitete. Poseban je po tome što voli educirati ljude i podržavati kolege.
Dok drugi koloristi skrivaju svoje tajne i koliko točno boje i razvijača treba zamiješati da bi se dobila trenutačno najpopularnija boja, smeđa s ljubičasto-ružičastim odsjajem, Tang cijeli proces detaljno opisuje u svojim videima i objavama na Instagramu. Kosa mu je dala smisao. Tako tvrdi da će se ove godine sve vrtjeti oko puderastih tonova boje kože, bež i svijetloružičastih. Zbog toga putuje svijetom i podučava o svojim metodama i svojoj filozofiji bojenja kose.
Njegovi videi nisu samo edukativni nego i jako zabavni. Gledaju ih mnogi pa i laici, koji se posebno dive njegovoj spretnosti. Popularizirao je i tzv. balayage, metodu bojenja kose koja dopušta da se pramenovi slobodno boje četkom, za razliku od metode po kojoj se kosa boji i potom omata folijom.
Guy je odrastao u Oklahomi, gdje je češljao kosu igračkama kao što su “Moj mali poni” i She-Ra iz megapopularnog crtanog filma osamdesetih “He-Man”. Učio je i fotografiju što mu je puno pomoglo u karijeri influencera. Tvrdi da se, dok je odrastao, borio s identiteom i pronalaženjem svojeg “ja”, no sve se promijenilo kada je napokon otkrio kosu što mu je dalo smisao i svrhu u životu. Kaže da nikada nije planirao da će mu se nešto dogoditi vezano uz društvene mreže, objavljivao je videa samo da bi se zabavio, ispunio neku prazninu i kako bi ljudima promijenio život.
Ne vidimo često da vrhunski profesionalci eksperimentiraju sa svojom kosom, što nije slučaj kod njega.
Na primjer, u jednom videu napravio si je trajnu i izjavio da vjeruje u taj proces jer to više nije isto kao ono što se moglo vidjeti osamdesetih, žene s kosom kao klaunovskom perikom. Za njegov rad zainteresirali su se i drugi youtuberi te ga često zovu u pomoć jer mu vjeruju. – Youtuberi me traže i sve ih tretiram jednako, svi su oni za mene posebni – rekao je.
Surađuje s njima i oni na YouTubeu objavljuju videa procesa bojenja kose na svojim društvenim mrežama čime obje strane profitiraju – dolazi im nova publika koja dosad možda nije bila upućena u njihov rad.
Objasnio je to ovako:
Uočili su ga prvenstveno na Instagramu gdje ne možete pobjeći od fotografija predivno obojene šarene kose. Nije nam ipak htio otkriti što se zapravo dogodilo kada je jedna youtuberica imala slom živaca zbog boje kose koju joj je odabrao.
Žuta je nova crna
Tvrdila je da mu potpuno vjeruje i da mu dopušta da radi što želi. Nakon tretmana došla je kući i odlučila snimiti video o tome kako se osjeća loše zbog nove kose i kako ju je on uništio. U kasnijem zajedničkom videu sve su navodno izgladili, ona mu se ispričala što je preburno reagirala, zbog čega su je napali i zajednički obožavatelji, no nakon toga nisu više surađivali. Prije dvije godine veliki trend bila je fluorescentna kosa koja svijetli u mraku, a influenceri još oduševljavaju svoje pratitelje nemogućim bojama kose kao što su neonskozelena i kraljevskoplava.
No Guy tvrdi da je žuta nova crna. Žuta! Baš kao ona koju nose junakinje iz stripova i crtanih filmova – što uvijek navodi kao najveću inspiraciju. Smatra da s bojom kose ne treba biti striktan, već da to treba biti način izražavanja. Pa iako uvijek traži novu formulu za najljepšu i najdojmljiviju plavu boju, koju voli većina hollywoodskih diva, misli da je dobro nekada iskočiti iz kalupa i pokušati nešto novo i time si osvježiti identitet.
Sve to i više postiže bojama za kosu #myidentity koje je kreirao u suradnji s jednim poznatim svjetskim brendom.Otkrio nam je i koliko su se u toj kompaniji uspjeli približiti njegovoj viziji: – Nitko nije rekao da će biti lako... Kako vrijeme prolazi sve mi je lakše približiti se svojoj viziji. To zahtijeva evoluciju, a ja stalno napredujem. Kaže da je u posjetu Hrvatskoj zato što voli ići glavom kroz zid i stjecati nova iskustva te da se već u nju zaljubio, iako je tu kratko.
Pogledajte kako izgledaju poznate Hrvatice bez šminke.