Njemačka manekenka Heidi Klum (49) i njezina kći Leni (18) snimile su zajedničku kampanju za talijanski brend donjeg rublja Intimissimi.
Dio obožavatelja oduševljen je ovom suradnjom, dok drugi ne odobravaju ovakve fotografije pa su uputili lavinu kritika slavnoj manekenki. Svoje mišljenje iznijeli su i popularni časopisi. People je tako napisao kako ''majka i kći nastavljaju dominirati modnom industrijom'', dok je najdalje otišao Daily Mail čija je novinarka napisala kako reklama u kojoj Heidi i Leni skakuću u donjem rublju, pune samopouzdanja i bliske smatra incestuoznom.
-Ne biste to baš nazvali majčinskom ljubavlju. Kao još jedan dokaz da modni svijet nema granica, Heidi Klum pozirala je u nizu soft-core slika sa svojom kćeri tinejdžericom Leni ljubeći se s njom u jednom kadru, trljajući se grudnjak o grudnjak u drugom- stoji u tekstu Daily Maila.
-Tko je mislio da je dobra ideja da majka i kći zajedno poziraju u grudnjacima, gaćicama i štiklama? To je tako ljigavo. Što god to bilo- fuj- dodala je autorica teksta.
Heidi se pak zahvalila suradnicima na novom projektu, a video je podijelila na društvenim mrežama.
-Hvala što ste učinili da se jedan cijeli dan osjećamo pune samopouzdanja- napisala je Klum te poručila da je bitno da žene slave jedna drugu te kako lijepo donje rublje žene može učiniti prekrasnim i sretnim.
Leni je Heidina kći koju je dobila u vezi s Flavijem Briatoreom, a Seal je kada se vjenčao s Heidi posvojio Leni i u njezinim službenim papirima je upisan kao njezin otac. Leni je krenula majčinim stopama pa je ove godine plijenila pažnju na reviji Dolce&Gabbane nakon što je debitirala na Tjednu mode u Berlinu. Također, snimila je i prvu naslovnicu za časopis Glamour Germany, a ne skriva kako joj je majka najveća podrška.
VIDEO Ruska političarka je hit na društvenim mrežama zbog frizure i osebujnog make upa!