Ovih dana HRT ostvaruje rekordne rezultate u gledanostima na svim svojim kanalima i platformama na kojima ekskluzivno prenosi, izvještava i prati događanja sa Svjetskog nogometnog prvenstva u Kataru. Cjelodnevni program na HTV2, sastavljen od prijenosa utakmica te naše posebne studijske emisije, Qatara, koja obiluje analizama utakmica te reportažama s terena, privlači golem broj gledatelja i u jutarnjim, a osobito u popodnevnim i večernjim terminima. U posljednjih tjedan dana, navedeni sadržaji, zauzeli su, prema podacima AdScannera, 50 prvih mjesta na ljestvici gledanosti.
Najgledaniji televizijski događaji u Hrvatskoj u proteklih 7 dana je emisija Qatara emitirana na dan odigravanja utakmice Hrvatska – Kanada. Zabilježila je visokih 36 posto prosječne minutne gledanosti, dok su dvije dosad odigrane utakmice naše reprezentacije privukle čak 80 posto gledatelja koji su u tom trenutku gledali televizijske programe.
Zbog velikog zanimanja za Svjetsko nogometno prvenstvo na HRTi aplikaciju registriralo se čak 160.000 novih korisnika i time se s broj registriranih korisnika na HRTi platformi popeo na čak 1.140.000 registriranih korisnika, 300.000 ljudi je do sada gledalo sadržaj SP-a na HRTi platformi, a odgledano je ukupno više od 600.000 sati sadržaja.
Utakmicu Hrvatska – Maroko gledalo je više od 100.000, a utakmicu Hrvatska – Kanada više od 60.000 jedinstvenih korisnika – s time da smatramo da je broj realnih gledatelja barem 2 do 3 puta veći jer ova brojka govori samo o broju uređaja, a očekujemo da je više korisnika pratilo utakmicu na jednom uređaju.
Čitanost portala je za cijelo vrijeme SP-a preko 100.000 jedinstvenih korisnika, a na dan utakmice Hrvatska Maroko je čak porasla preko 220.000 jedinstvenih korisnika, dok je doseg za vrijeme cijelog prvenstva udvostručen (Izvor: Gemius Audience).
Od početka SP-a, i društvene mreže HRT-a imaju najveći doseg od svih medija u Hrvatskoj. (Izvor: Tubular, 29.11.2022.).
Tako HRT Sport Facebook stranica ima trenutno najjači rast i doseg među sportskim profilima u zemlji, sadržaji na You Tubeu su na drugom mjestu svih medijskih profila, a Instagram HRT-a s pojačanim aktivnostima oko Svjetskog prvenstva proširuje svoj doseg za 500.000 ljudi. Novitet s početkom Prvenstva je HRT-ov Tik Tok profil s kojim je odmah došao u top 3 najgledanijih Tik Tok profila u medijskom segmentu.
Za vrijeme SP-a pojačano je i zanimanje slušatelja na Drugom programu Hrvatskog radija, kao i angažman i doseg pratitelja na društvenim mrežama radijskih kanala, pa i Hrvatski radio ovih dana bilježi rekordnu slušanost.
- HRT prati Svjetsko prvenstvo na svim svojim kanalima i platformama – nikad opširnije i sadržajno bogatije. Potrudili smo se pokriti sve dobne skupine i navike i obveze korisnika te im omogućili praćenje prvenstva na kanalima na kojima obično prate sportske sadržaje i na mjestima na kojima se nalaze, posebno zato što je ovo Prvenstvo specifično - i zbog razdoblja u godini i zbog termina utakmica. Na televiziji, radiju i svim važnim digitalnim platformama HRT-a, korisnici mogu pratiti sve sadržaje Prvenstva što se pokazalo kao vrlo uspješan potez - jer smo na svim kanalima na top pozicijama po praćenosti sadržaja. Hrvatska radiotelevizija nastavlja raditi za sve hrvatske građane s ciljem da svatko pronađe nešto za sebe u bogatoj ponudi sadržaja koje nudimo na svim platformama. A posebno smo ponosni na rezultate kod mlađih dobnih skupina – rekao je tim povodom Glavni ravnatelj HRT-a Robert Šveb.
VIDEO Marco Cuccurin i Mia Negovetić: 'Ne obaziremo se na kritike, a u showu smo postali pravi prijatelji'