Obožavane cipele

Hrvatica na čelu Jimmyja Chooa: Tenisice nikada neće biti popularnije od štikli

Foto: Igor Šoban/PIXSELL
1/8
24.05.2018.
u 06:10

Tanya Golesic za Večernji otkriva sve o cipelama koje obožavaju Kate Middleton, Sarah Jessica Parker i ostale poznate dame.Roditelji su joj se iz Zagreba preselili u Kanadu prije njezina rođenja, a ne krije koliko voli Hrvatsku, koju posjećuje svakog ljeta.

Neopisivo sam se radovala što su dame Kate i Pippa Middleton te Priyanka Chopra nosile Jimmy Choo na kraljevskom vjenčanju – rekla je Tanya Golesic, predsjednica ovog brenda za Sjevernu Ameriku, s kojom smo razgovarali nakon predavanja na Zagrebačkoj školi ekonomije i menadžmenta.

– “Povezanost” s kraljevskim vjenčanjem seže još iz ere princeze Diane – kaže Tanya te dodaje da emocionalan odnos s potrošačima grade kroz vjenčanja jer su raskošne cipele mladenkama prvi odabir. Na čelu je tvrtke dvije godine, a serija koja ju je popularizirala je “Seks i grad” i protagonistica Carrie Bradshaw. Za njezinom su kolekcijom uzdisale gledateljice:

– Cipele su dijelom zbog serije i postale “ikoničke”. Mnogi su se s brendom upoznali baš u seriji i time su postale dio povijesti.
Ipak, danas se okreću mlađoj populaciji te traže odgovor na pitanje što će novijim generacijama doći na mjesto Seksa i grada. Ono s čime se danas susreću dizajnerski brendovi su plagijati:

– Na to gledamo kao na vrstu komplimenta. Najvažnije nam je da potrošači znaju prepoznati kad je riječ o originalu, a kad o kopiji.
Jedno od načela tvrtke jest želja da budu dio nečijeg života; ne samo na vjenčanjima, nego svakog dana pa se orijentiraju na parfeme, naočale i satove, a tu je i uspješna kolekcija tenisica:

– Više nije riječ samo o obući za teretanu, već su postale dio svakodnevnog života. Neće potisnuti štikle, kao što ni traperice nisu potisnule suknje – kaže Tanya te dodaje da je Jimmy Choo prigrlio tenisice na svojstven način:

– Dodali smo im šljokice i zabavne uzorke, to je ono što ljudi vole, a prodajni su rezultati odlični.
Govoriti o prodajnim rezultatima, a ne spomenuti influencere, postalo je nemoguće. Ni Tanya ne krije koliko su bitni za posao na globalnoj razini, no kaže da je važno proučiti publiku kojoj se brend obraća i raditi s influencerima na ispravan način. Nikad nije radila samo zbog plaće, već se isticala idejama, a bogatu karijeru može zahvaliti i ljubavi prema modi za koju “krivi” majku:

– Uvijek sam je gledala sređenu. Ona je najveća mentorica i gradila mi je samopouzdanje. Najveći mi je poticaj u životu.
Iza prezima Golesic kriju se hrvatski korijeni. Roditelji su joj rođeni u Zagrebu, ali su se preselili u Kanadu, gdje je Tanya i rođena. Ne krije koliko voli Hrvatsku:

– Dolazim svake godine. Žao mi je što ne postoji direktna povezanost s New Yorkom, u kojem živim. S obitelji sam posjetila Dubrovnik, Opatiju, Rijeku, Hvar, a ove godine idemo u Makarsku – govori Tanya, koja ne otkriva koliko cipela ima u kolekciji.

1/10

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije