Prvi hrvatski veliki YouTube event prošao je nevjerojatno dobro.
Iako roditelji još uvijek odmahuju rukom na spomen YouTubera, njihova djeca, tinejdžeri, generacija Z, nijh čak 9000 – već su se od devet ujutro počeli skupljati ispred Arene u Zagrebu kako bi prvi dočekali svoje idole. Osim poznatih hrvatskih YouTubera, koje su obožavatelji napokon mogli upoznati uživo, ekipa iz JoomBoosa najavila je, ali i dovela veliku svjetsku zvijezdu KSI-a koji ima 19 milijuna pretplatnika na svome kanalu, a zarađuje preko milijun dolara godišnje samo od pregleda videa koje sam objavljuje.
Kanal JoomBoos koji okuplja više influencera iz regije postigao je na YouTube-u velik uspjeh za hrvatsko područje, gdje se YouTube još uvijek ne shvaća kao ozbiljan posao već samo kao zabavan hobi. Oni su u 3 godine skupili čak 500.000 pretplatnika, te su time prešli čak i Severinu.
Voditelj projekta, Matej Lončarić, rekao nam je kako je najsretniji bio kada je napokon sjeo u VIP ložu i vidio kako se sve odvija bez problema, kako je publika zadovoljna, dok su trčali od jednog do drugog štanda kako bi se slikali sa svojim idolima. Dodao je i da je jako ponosan iako iskreno nije očekivao da će doći tako velik broj ljudi, a da su se zbog toga dobili ideje za neki bolji i veći event koji bi se mogao usporediti i sa VidConom, koji nije samo konferencija gdje su tinejdžerski idoli njihovi performansi, već se tamo može naučiti kako snimiti i montirati video, ali i kako biti uspješan na digitalnim platformama.
Iako su u Hrvatskoj na YouTube-u još uvijek najpopularniji kanali koji imaju veze s glazbom, Matej tvrdi da svi imaju šanse uspjeti ako su dovoljno kreativni i karizmatični. No napominje da je to jako teško napraviti sam, pogotovo ako iza influencera ne stoji neka mašinerija, menadžment, producenti, ali i oni koji se bave kontrolom kvalitete sadržaja. Komentirao je i kako bi od naših poznatih kao YouTuber najbolje prošao Zoran Šprajc, dok bi Ivan Šarić mogao kvalitetno voditi neki kanal koji se na šaljiv način bavi reakcijama na videe drugih kreatora.
No, prije nego što požurite snimiti svoj prvi Youtube video, Lončarić upozorava da se trendovi i algoritmi na YouTube-u brzo mijenjaju i da rijetko tko zadrži popularnost na ovoj društvenoj mreži duže od sedam godina. I tu ističe da je stvarno bitno imati nekoga iza sebe jer je teško producirati kvalitetan sadržaj iz dana u dan, a pogotovo zbog svih parametara na koje treba paziti kako bi ostali relevantni.