„Iz Vukovara s ljubavlju“ naziv je nove reklamne kampanje vukovarske tvrtke Borovo koja će se uskoro pojaviti na malim ekranima u Hrvatskoj. Ovo je i prva reklamna kampanja Borova na televizijskim ekranima poslije dugog niza godina.
– Kontinuirano ulažemo u istraživanje i razvoj novih robnih marki kako bi postali regionalni lider u proizvodnji kožne i gumene obuće te tako i dalje predstavljali kvalitetu i tradiciju Borova. Ova kampanja ima za cilj pokazati kako obuća Borovo zadovoljava ukuse svih generacija – Iz Vukovara s ljubavlju, rekla je voditeljica marketinga i istraživanja Borova Martina Tomljenović.
Zvijezda kampanje je glumac Špiro Guberina poznat domaćim gledateljima po mnogim ulogama. U novom TV spotu Guberina je predstavljen kao iskonski hipster u usporedbi s mladim i modernim hipsterima. Karikira razlike dviju generacija koja je očita ali se jasno prepoznaje težnja prema kvaliteti obuće Borovo. Glumačku ekipu upotpunjuju Marija Hrvoić kao pratilja Špire Guberine, a mlađi par glume Lana Harjaček i Domagoj Janković. Kreativnu ideju potpisuju Bojan Opačak i Bojan Kanižaj, režiju Mario Mlakar, snimatelj Dragan Šiša te cijeli tim produkcijske kuće Racional Internacional.
>> Središte Vukovara pokriveno u cijelosti besplatnim bežičnim internetom