Damir Kedžo nedavno je izdao pjesmu "Hram", a spot a njegov duet s Tijanom Bogičević podsjeća na zasad još neobjavljeni spot Ivanke Mazurkijević i Damira Martinovića Mrleta, smatraju iz agencije Wedding2book. Naime, oni su na društvenim mrežama u studenom objavili fotografije i kadrove iz spota te su optužili ljude iz riječkog studija Gržinić Creative Visuals i Filipa Gržinića, redatelja Kedžina spota, da su kopirali njihovu ideju.
- Tijekom studenog prošle godine snimali smo najavu za projekt koji se treba održati na ljeto ove godine. Zapravo je cijela priča vjenčanja Ivanke i Mrleta bila najavljena za prošlu godinu, ali uslijed pandemije morali smo odgoditi projekt. Tada smo odlučili snimiti njihovu ljubavnu priču prikazujući Mrleta osobenjakom koji živi u ruralnoj sredini, a Ivanku u svijetu kulturnjaka kojem pripada. Sve pomno promišljeno, s ogromnim entuzijazmom i željom da široj publici dostavimo jedan drugačiji sadržajni i estetski doživljaj, zahvaljujući osebujnim ličnostima Ivanke i Mrleta te nagrađivanom art direktoru Saši Hessu, koji u svom radu potpisuje svjetske kampanje. Što se tiče spornih kadrova, ne nalazimo prostora za opravdanje, tim više jer je upravo 17. studenog bila objava na našem Instagramu, ali i na Instagramu Saše Hessa, dok je na YouTubeu cijela najava projekta za koji smo i snimali prisutna od 5. prosinca 2020. godine. U toj objavi se i nalaze sporni kadrovi - kazala je za 24 sata Andrea Matić iz Wedding2book.
- Mi zaista cijenimo Damira Kedžu, i žao mi je što ne ide na Eurosong. Mi smo samo izvođači, a produkcije su te koje su odgovorne za izradu spota, no moram reći da nam je isto bilo čudno kada se u njegovom spotu pojavio isti kadar, ista lokacija, pa rekla bih i isti konj, kao u materijalima koje smo stavili još u studenom na Instagram. U Rijeci nema puno kreativnih direktora i kada su te fotografije objavljene, Kedžina producentica je lajkala, znači da je odmah to vidjela. Nama izlaze tri spota i dokumentarac, a sporni kadrovi su u trećem spotu. Sad će ispasti da smo mi uzeli njegovu ideju, a u stvari smo s tim izašli prije njega. Nažalost nije prvi put da komercijalni izvođači posuđuju od nekomercijalnih, kazala nam je Ivanka Mazurkijević.
Iz tima Damira Kedže poručili su kako je priča o spotu "Hram" počela prije više od godinu dana.
- Projekt “ Hram” je nešto na čemu radimo proteklih godinu dana, u njega je uloženo puno znanja i ljubavi , presretni smo što je publika doma i u regiji to prepoznala. Pjesma je radijsku premijeru imala u četiri države, video spot je od drugog dana u YouTube trendingu , ljudi diljem regije obožavaju “Hram” . Tri dana od prvog emitiranja video ima 250 000 pregleda. Izuzetno smo ponosni na uspjeh i kreativnost cijelog tima koji je ovu moćnu pjesmu i spot realizirao, kazala je Kedžina menadžerica Snježana Jerković Radočaj.
- Insinuacije da je redatelj našeg spota, plagirao i inspirirao se sadržajem intervjua u kojem se pričalo o još uvijek neobjavljenom spotu, su besmislene i na razini kuloarskih priča i drugačije ih ne mogu komentirati. Razumijem potrebu tima koji vam je priopćenje poslao da budu u medijima , ali vjerujem da će razlog prisutnosti biti jednako kvalitetan projekt iza kojeg će oni stajati. Spot za pjesmu “Hram” snimali smo prošle godine po scenariju Filipa Gržinčića i Gržinčić Creative Visuals tima nastalom u studenom prošle godine, a lokacije na kojima smo snimali logistički su birane. Damir Kedžo rođen je na Krku i odrastao nedaleko od mjesta na kojima smo snimali i to nije prvi spot koji smo snimili na istim lokacijama ."Tebi sve sam oprostio" sniman je na istim lokacijama u ljeto 2015.godine , kao i službene fotografije za album "Poljubi me sad” i press fotografije za Eurosong. u ožujku 2020., rekla nam je Radočaj.
A svi ste lijepo kopirali Thompsona iz par spotova. Tad je to bilo "seljački" he he