Posvud po Kini na jumbo.plakatima može se vidjeti slika manekenke s tijarom na glavi u svjetloplavom grudnjaku i gaćicama koja svira volončelo dok je jedno dijete gleda. Velikim slovima piše marka rublja – "Diana" – a i manekenka izgledom podsjeća na pokojnu bivšu suprugu britanskog prestolonasljednika.
"Osjetite romantiku britanske kraljevske obitelji s rubljem Diana" glasi reklamni slogan za liniju rublja koju su Kinezi nazvali "francuska romantika". Predstavnik tvrtke Jealousy International ("Međunarodna ljubomora") koja proizvodi to rublje rekao je za kineski radio da je ta linija grudnjaka gaćica "smišljena da imitira Dianin ukus u rublju" (?!).
Da bi nepoštivanje uspomene na britansku "narodnu princezu" bilo još izraženije, iz Jealousy International su veliku promociju svog proizvoda održali u zračnoj luci u Shenzenu baš 31. kolovoza, na dan kad je 1997. princeza Diana poginula u Parizu. Iz Clarence House, službenog doma prestolonasljednika, koji predstavlja princa Charlesa, zasad nije stigao nikakav komentar glede tog kineskog marketinškog poteza.
Kad je još ta princeza bila... Dok smo bili djeca. Sad su je se sjetili...