Komunikacijski stručnjak Božo Skoko, koji je neprijeporno broj jedan kada je u pitanju brendiranje Hrvatske, objasnio je fenomen Marka Purišića koji je zaludio cijelu Europu:
– Ovih dana puno je napisano o fenomenu Baby Lasagne i euforiji koju je izazvao u Hrvatskoj i Europi, ali i golemim očekivanjima od večerašnjeg, a vjerujemo i finalnog nastupa. Odbijao sam proteklih dana komentare za medije na ovu temu, ali, evo, imam potrebu iznijeti nekoliko zapažanja jer se u ovom slučaju uspješno poklopilo nekoliko činjenica: Hrvatska već godinama ne uspijeva plasirati na Eurosong skladbu koja pogađa bilo publike i privlači pozornost (zadnje velike uspjehe uglavnom su potpisivali Tonči Huljić, Rajko Dujmić i Zrinko Tutić još prije 25 godina). Očito je problem u načinu izbora i poticanju dobrih autora da kreiraju hitove. Ovom mladom umjetniku to je pošlo za rukom i to sasvim slučajno. A da to nije samo hrvatsko umišljanje, pokazuje stanje na kladionicama te popularnost na društvenim mrežama i u klasičnim medijima diljem Europe – smatra Skoko.
VIDEO: Baby Lasagna u Švedskoj
– Marko je netko s kime se lako možemo poistovjetiti. On ne pripada nikakvim estradnim klanovima i iza njega ne stoji nikakva velika show-biz mašinerija. Sve je osmislio sam sa svojim malim kreativnim timom. On je mlad i sposobni dečko, koji je igrom slučaja dobio priliku. Takvih je puno u Hrvatskoj na raznim područjima, ali uglavnom ostanu u sjeni onih koji imaju bolje zaleđe ili se bolje guraju. Zato nam je drag. Pritom je, unatoč brzoj popularnosti, ostao skroman i svoj. Prilagođava se globalnim trendovima, ali ne podilazi publici te čuva i promiče svoj istarski i hrvatski identitet. Čak se ne ustručava javno reći da je vjernik i da se moli prije nastupa, iako zna da ta činjenica kod mnogih nije baš cool. – Hrvatskoj nedostaje zajedništva i optimizma. Rijetke su prilike i povodi, ako izuzmemo sport, posebice nogomet i uspjehe vatrenih, kad možemo bez podjela zajedno slaviti i veseliti se. A osim sporta, rijetka su područja gdje se možemo pohvaliti vodećim pozicijama u Europi. Zato su svi prigrlili ovaj fenomen i daju svoj obol. U sportu ne možemo pridonijeti uspjehu naših sportaša osim navijanjem, a ovdje možemo jačanjem vidljivosti i popularnosti našeg predstavnika te glasovanjem u drugim državama – kaže Skoko.
– Eurosong je globalni show, koji ima sve više obožavatelja. Odavno u fokusu nisu kvaliteta pjesme, ni glazba, već cjelokupni umjetnički koncept, osobnost izvođača, ali i PR koji ga prati. Ove se godine sve to kod nas poklopilo, a i HRT je pokazao proaktivnost. Visok plasman i pobjeda svakako pridonose popularnosti pojedinih zemalja, osobito njihove kreativne industrije. Neke zemlje poput Estonije iskoristile su pobjedu i domaćinstvo za početak rebrendiranja zemlje... Zato se radujmo i pjevajmo uz Marka, bodrimo ga i s pravom priželjkujemo da Zagreb bude domaćin Eurosonga 2025. Već je puno učinio na promociji Hrvatske, ali i svoje Istre, a posebno me oduševio promocijom seoskog i ruralnog života, odnosno turizma – zaključio je Skoko.
Podrška Baby Lasagni.