Čak i oni koji ne prate zbivanja na nogometnom terenu u posljednje vrijeme zasigurno su čuli za ime Joeya Suka. Nizozemski nogometaš indonezijskih korijena, koji od prošlog ljeta krasi redove hrvatskog prvoligaša Gorice, prava je atrakcija ne samo zbog igre na travnjaku već i zbog isklesanog tijela prekrivenog tetovažama.
Taj 29-godišnji nogometaš najtetoviraniji je igrač HNL-a, a upravo zahvaljujući ukrašenom tijelu, privlači sve više pozornosti ne samo u nogometnom svijetu nego i u modnim vodama.
Maneken na zadatku
U slobodno vrijeme Suk se bavi modelingom i iza sebe ima već nekoliko odrađenih kampanja za nizozemsko tržište, a sada je ostvario i prvu suradnju s jednim hrvatskim brendom. Joey je, naime, zaštitno lice prve muške kampanje brenda Maripa iza kojeg stoji Marija Pajić, novinarka i urednica RTL-ova magazina Exkluziv.
– Volim modu i sve što ima veze s njom. Na snimanju je bila zaista ugodna atmosfera, majice mi stoje kao salivene što je svakako bio plus! Brzo smo sve obavili jer sam se žurio po kćer u vrtić – kroz smijeh govori Joey, koji je poziv za novu kampanju prihvatio bez sekunde oklijevanja. Suradnjom koja je spontano dogovorena tijekom jedne kave zadovoljna je i vlasnica brenda.
– Joey svojim stilom najbolje upotpunjuje ono što nas čini drukčijima. Dogovorili smo sve vrlo brzo. Nema tu prevelike mudrosti. Sviđa mi se njegov stil života, smatram da ga izdvaja iz mase i drago mi je što je i on pronašao nešto za sebe u Maripi – kaže Marija Pajić, koja je svoj brend nakon ženskih modela uspješno proširila i na mušku kolekciju. Jedan od prvih modela bio joj je i partner Antonio, za kojeg kaže da joj je velika podrška u svemu što radi.
Muška podrška
– Svaki njegov savjet izuzetno mi je bitan. Obožavam njegovu volju da sve razumije. Tu i tamo mora pozirati u majicama i prilično dobro glumi da uživa u tome – smije se Marija. Ulaskom u svijet mode ova svestrana novinarka i urednica ostvarila je dugogodišnju želju, ali i skrenula pozornost na bolest koja u posljednje vrijeme uzima sve više maha.
Nit vodilja Maripe je podizanje samosvijesti o karcinomu dojke i važnost preventivnih pregleda, stoga od samih početaka dio iznosa od kupnje već prepoznatljivih majica s ušivenim srcima odlazi udruzi ‘Sve za nju’. Uz Suka ambasadorica brenda je i Antonija Stupar-Jurkin, koja je krajem prošle godine zasjala u kampanji mladog brenda koji su ubrzo zavoljele domaće trendseterice.
Pogledajte i što vas sve čeka u novom broju Ekrana Specijal.
Kakva bi to suradnja mogla biti osim zajedničke? Jednostrane suradnje to niti nisu. Barem u naslovima koristite logiku ukoliko vam je to prevelik zahtjev za sam članak.