Riječka skupina Let 3 uskoro će početi s pripremama za nastup na Euroviziji, a kako će to izgledati pokazao je Mrle na svom TikToku. Glazbenik često objavljuje snimke na toj društvenoj mreži, a mnoge je nasmijao ovaj video u kojem je pokušavao izvesti plesne pokrete u čizmicama na petu i šljokičastom sakou.
"Priprema, pozor, sad", napisao je uz video te dodao"zagrijavanje za ŠČ ples".
Brzo su se počeli nizati komentari pratitelja.
"Umirem", "Legendo" i "Carevi" pisali su.
@mrlemartinovic Priprema, pozor, sad! 🚀🚀🚀 #let3 #mamašč #šč #dora #eurovision ♬ Mama ŠČ Let 3 - Mrle
Hrvatska je ove subote izabrala kako će nas na Euroviziji u Liverpoolu predstavljati Let 3 s pjesmom "Mama ŠČ", a osim nas svoje pjesme izabralo je još 16 zemalja. Na stranici Wiwibloggs.com, koja se bavi svim zbivanjima oko Eurovizije postavljena je anketa o ovogodišnjim pjesmama, a zasad premoćno vodi upravo naša pjesma.
"Mama ŠČ" dosad je prikupila skoro 4000 glasova eurovizijskih fanova, što je gotovo 38 posto glasova svih zemalja. Na drugom mjestu je Norveška s 12.05 posto, treće mjesto drži Španjolska s 8.65 posto, četvrto Italija 8.52, a peto Češka sa 7.15 posto.
"Peteročlani rock sastav Let 3 poznat je po šokantnim nastupima uživo i vulgarnim tekstovima. Njihov nastup na Dori bio je divlji - ali to je samo naznaka outré stila po kojem su poznati. Čini se da se rugaju totalitarizmu i autoritarnim vođama. Hoće li Europa shvatiti šalu?", stoji u opisu njihovog videa na Wiwiblogsu.
Inače, izravan prijenos Dore, izbora hrvatske pjesme za Pjesmu Eurovizije 2023. u subotu navečer iz Opatije na Prvom programu Hrvatske televizije (HRT-HTV1) bio je najgledaniji sadržaj na svim televizijama toga dana kojeg je gledalo 23,37 posto opće populacije (AMR) - objavili su s HRT-a.
O iznimnom zanimanju za ovaj HRT-ov spektakl također govori i podatak o visokom udjelu u gledanosti (SHR) od 42 posto, nešto manje od polovice svih onih koji su o tom trenutku bili pred svojim malim ekranima. Osim linearnih medija, Dora se pratila i putem društvenih mreža, pa je tako na HRT-ovom YouTube kanalu posvećenom Dori u ponedjeljak poslijepodne ukupno bilo više od 1,6 milijuna pregleda pobjedničke pjesme „Mama ŠČ“ grupe Let 3.
Hrvatska radiotelevizija angažirala je velike produkcijske kapacitete kako bi subotnji spektakl iz Opatije bio na visokoj razini, uključujući vrhunsku rasvjetu, LED ekrane, proširenu stvarnost te velik broj kamera. Let 3 istaknuli su se u Opatiji svojom pjesmom, dolaskom u dvoranu, ali i scenskim nastupom.
VIDEO Let 3 nakon pobjede: 'Pjesmu nismo radili ni za Doru ni za Euroviziju nego za Let 3'
I horvat I ciganovic su odusevljeni?