Izravan prijenos Dore, izbora hrvatske pjesme za Pjesmu Eurovizije 2023. u subotu navečer iz Opatije na Prvom programu Hrvatske televizije (HRT-HTV1) bio je najgledaniji sadržaj na svim televizijama toga dana kojeg je gledalo 23,37 posto opće populacije (AMR) - objavili su s HRT-a.
O iznimnom zanimanju za ovaj HRT-ov spektakl također govori i podatak o visokom udjelu u gledanosti (SHR) od 42 posto, nešto manje od polovice svih onih koji su o tom trenutku bili pred svojim malim ekranima. Osim linearnih medija, Dora se pratila i putem društvenih mreža, pa je tako na HRT-ovom YouTube kanalu posvećenom Dori u ponedjeljak poslijepodne ukupno bilo više od 1,6 milijuna pregleda pobjedničke pjesme „Mama ŠČ“ grupe Let 3.
Hrvatska radiotelevizija angažirala je velike produkcijske kapacitete kako bi subotnji spektakl iz Opatije bio na visokoj razini, uključujući vrhunsku rasvjetu, LED ekrane, proširenu stvarnost te velik broj kamera.
Let 3 istaknuli su se u Opatiji svojom pjesmom, dolaskom u dvoranu, ali i scenskim nastupom.
Članovi grupe na pozornici prvo su se pojavili u dugačkim neobičnim kostimima koje su za njih napravile Manuela Paladin Šabanović i Lana Letović Perčin. Započeli su pjevati, a potom je u jednom dijelu pjesme dio članova benda legao na pozornicu. Vratili su se svojim koreografijama, a na pozornici su se pojavili i s dvije velike rakete. Pred kraj pjesme članovi benda pokazali su kako se ispod dugačkih kostima nalaze nešto kraći prozirni kostimi sa šljokicama.
Reakcije na nastup nakon Dore bile su podijeljene. Bilo je onih koji su tražili diskvalifikaciju naše pjesme, ali i onih koji predviđaju dobar plasman Letu 3. Da bi mogli donijeti svoj sud, obožavatelji Eurovizije i svi zainteresirani morali su pogledati nastup, što je moguće na službenom kanalu Dore na YouTubeu.
Video njihove izvedbe na Dori u samo jednom danu pregledan je više od 1,6 milijuna puta na YouTubeu. Po broju pregleda itekako su nadmašili prošlogodišnju pobjednicu Miju Dimšić. Snimka njene izvedbe pobjedničke pjesme ''Guilty Pleasure'' na Dori pregledana je 835 tisuća puta. Let 3 taj je broj dostigao već nekoliko sati nakon nastupa.
VIDEO Let 3 nakon pobjede: 'Pjesmu nismo radili ni za Doru ni za Euroviziju nego za Let 3'
Lazete