nespremna publika

Napuštali koncert R. Wainwrighta zbog priče o gay braku

rufus (1)
Foto: Grgo Jelavić/Pixsell
1/5
27.07.2013.
u 16:44

Osvojio je sve nevjerojatno ležernim pristupom u komunikaciji, koja je počela pričom da je tog petka ustao u četiri sata ujutro kako bi iz Lisabona stigao u Dubrovnik.

Pokazalo se da dubrovačka adresa koja s prozora gleda na samu tvrđavu Revelin ima i svojih velikih umjetničkih prednosti. Već i prigušena tonska proba Rufusa Wainwrighta dala je naslutiti nevjerojatan čar glazbenog iskustva na najočekivanijem koncertu ovoljetnih Igara.

Sam Rufus Wainwright, solo za klavirom ili s gitarom u rukama u pjesmama sa svog zadnjeg albuma “Out Of The Game” (slušali smo, naime, predzadnji koncert na promotivnoj turneji tog albuma koju će Rufus završiti u Švicarskoj, kako je sam rekao negdje visoko u Alpama) na najbolji je način pokazao svoj nevjerojatan glas i, u uvjetno rečeno pop-glazbi, savršenu čistoću svakog tona koji izlazi iz njegova grla. U tim se tonovima jasno čuju njegov glazbeni pedigre i porijeklo, ali i mnogostruki interesi. Kao autor i kao izvođač on nije osoba koja bi se mogla zatvoriti u uske granice nekog žanra, a takav je i kao autor sjajnih pjesama, koje su na ovom koncertu bile i svojevrsni vodič kroz njegovu bogatu karijeru. Čuli smo tako i kazališnu adaptaciju dvadesetog Soneta Williama Shakespearea iz projekta koji je u Berlinu 2009. radio s velikim Robertom Wilsonom.

Ukratko, Wainwright je opravdao ogromna očekivanja publike, koja je stajala i na rubovima terase na Revelinu. Osvojio je sve nevjerojatno ležernim pristupom u komunikaciji, koja je počela pričom da je tog petka ustao u četiri sata ujutro kako bi iz Lisabona stigao u Dubrovnik, da bi se sve do kraja nastavila tonom kojim ostali ljudi časkaju s dobrim prijateljima na nekoj opuštenoj večeri.

U glazbenom smislu bio je to koncert koji je Igre doista odveo u jednom novom smjeru, onaj koji je dokazao da u Dubrovniku i te kako ima mjesta za vrhunsku glazbu izvan okvira čiste klasike.

Na žalost, dio publike došao je na koncert potpuno nespreman. Iako je jasno da su to oni koji kada na plakatu vide čovjeka za klavirom očekuju samo ono staro, nije bilo lijepo gledati ih kako nakon nekoliko prvih pjesama, ali i otvorene Rufusove priče o njegovu homoseksualnom braku, napuštaju koncert. Mi koji smo ostali živimo u nadi da će Rufus održati obećanje – i vratiti se.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije