Poslovni potez

Nicki Minaj promovirat će voćna vina

minaj (1)
Arhiva VL
06.06.2013.
u 15:47

Nicki Minaj postala je zaštitno lice branda Mxy Fusions, voćnih vina koja dolaze u okusima kokosa i breskve.

Nicki Minaj postala je zaštitno lice branda Mxy Fusions, voćnih vina koja dolaze u okusima kokosa i breskve. - Jako sam uzbuđena kada je u pitanju suradnja s Mxyom. Ne sumnjam da će postati broj jedan na tržištu. Sjajno je okusa, odličan je to proizvod koji će svi voljeti, piše Contact Music. Neće ga biti teško prodati. Daje nam to sjajnu priliku da revolucionariziramo vinsku industriju. Nicki nije prva zvijezda koja radi s alkoholom, prije nje to su napravili i njezine kolege P Diddy, Ludacris i Dr. Dre.

>>Nicki Minaj traži filmsku ulogu po svom ukusu

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije