Jedan detalj

Novi spot Eda Sheerana ima preko 20 mil. pregleda i ima svojevrsni hrvatski 'štih'

Foto: Youtube Screenshot
1/3
05.07.2019.
u 14:18

Pred kraj samo spota u nekoliko završnih kadrova nalazi se i mlažnjak hrvatske aviotvrtke Jung Sky.

Video spot za pjesmu "Beautiful people" popularnog britanskog pjevača Eda Sheerana, koji je samo u prvom tjednu otkako je objavljen na YouTubeu prikupio više od 20 milijuna pregleda, ima i svojevrsni hrvatski „štih“.

Naime, pred kraj samo spota u nekoliko završnih kadrova nalazi se i mlažnjak hrvatske aviotvrtke Jung Sky.  U zadnjim minutama spota tako se vidi njegov logo u posljednjoj minuti spota vidljiv u nekoliko kadrova, a u gornjem desnom kutu nazire se i hrvatska zastava.

„Nije prvi put da smo naš avion ustupili za projekt ovakvog tipa, ali je ovo svakako bila jedna od najjednostavnijih suradnji dosad. Od starta to finiša sva komunikacija, kako s brokerima tako i s ekipom na snimanju, tekla je vrlo glatko zbog čega je ovo sve skupa bilo jedno jako zanimljivo i zabavno iskustvo za našu posadu“, rekao je Krešimir Jung, CEO aviotvrtke Jung Sky.


 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije