Zvijezda je rođena

VIDEO 'Ovaj dečko će osvojiti svijet': Poslušajte i druge pjesme Baby Lasagne, fanovi ih ne mogu nahvaliti

Malmo:  Baby Lasagna izveo je 'Rim Tim Tagi Dim' s kojim je postao favorit Eurosonga ove godine
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
1/14
15.05.2024.
u 14:49

Prije pobjede na Dori, Marko je izdao dvije pjesme kojima posljednjih dana raste popularnost na društvenim mrežama i streaming platformama, a nižu se i brojni komentari pohvale iz cijele Europe

Baby Lasagna, koji je brojna srca osvojio svojom pjesmom "Rim Tim Tagi Dim", ali i iskrenošću i spontanošću koja je oduševila Europu, prije nastupa na Dori objavio je dvije pjesme zanimljivih naslova, koje su pažnju slušatelja posebno privukle nakon Markovog pojavljivanja na Dori i Eurosongu. Prvi singl je pjesma "IG boi", u kojoj opisuje Instagram kulturu, odnosno želju za slavom, pratiteljima i "štovanjem". Stihovima "I wanna be Instagram boy, Oh momma momma, I am all out of joy, I wanna be social media toy", čini se da opisuje kako je krajnji cilj popularnost na društvenim mrežama, a ne sreća u realnom životu.

 


Jedan od dokaza da je Marko svojim vokalnim talentom, tekstom ali i specifičnim žanrom uspio doprijeti do brojnih ljudi, komentari su na YouTube-u napisani iz različitih dijelova Europe. Tako je fan iz Grčke Baby Lasagnu podržao komentarom "Jedan od najtalentiranijih i najoriginalnijih samostalnih umjetnika koji su se natjecali na Euroviziji". Uz pozitivne komentare kojima se Marku predviđa svijetla budućnost, našli su se i komentari iz Hrvatske "Naklon do poda, predivni, talentirani Marko", "Ovo naša scena još nije vidjela" i "Ovaj dečko će osvojiti svijet." Na YouTube-u pjesma je dosegla 438 tisuća pregleda. Redateljica spota je Markova zaručnica Elizabeta Ružić, koja je radila i na spotu za Rim Tim Tagi Dim.

 


Drugom pjesmom naziva "Don't hate yourself, but don't love yourself too much" poručuje kako se u životu ne treba sabotirati pretjeranim kritiziranjem samog sebe, ali da treba biti prizemljen i ne letjeti previsoko, jer naposlijetku- svi smo isti. Ono što se fanovima u tekstovima Baby Lasagne sviđa je i doticanje društvenih trendova/problema, pa stihovima "Narcissistic culture has reached its peak, feels a lot like Rome, feels a lot like Greece (oh no)" publiku usmjerava na socijalni problem i pretjerano individualno uzdizanje sebe toksičnom pozitivnosti. Zbog poruke jedan fan napisao je "Konačno je netko rekao istinu o New Age svjetonazoru". Pjesma na YouTube-u ima 724 tisuće pregleda, a čini se da je i ta skladba došla do srca slušatelja. Fanovi, kako se neki sami nazivaju, pisali su samo pozitivne komentare, a od velikog značaja je činjenica da je toliko pohvala napisano na toliko različitih načina, ali i jezika. Neki izdvojeni komentari jesu "Njegovo vrijeme tek dolazi", "Naš poseban dečko", "Pravi pobjednik Eurovizije 2024"... Pored podrške, našla se i jedna šala kako ovom pjesmom Baby Lasagna daje virtualni šamar svima kojima je mama rekla da su posebni.
Njegov osebujan stil, urođena karizma i glazbeni talent potvrđuju brojke, odnosno pregledi. Na streaming servisu Spotify, Baby Lasagna je u prosincu prošle godine imao sedam slušatelja mjesečno, a u veljači 27 više. Danas, u mjesecu Eurovizije, broji čak 2,3 milijuna slušatelja. Komentari i podrška slušatelja te velikog broja fanova, a i njegove ambicije i ljubav prema glazbi, po svemu sudeći, zasad Marku obećavaju svijetlu glazbenu budućnost.

Galerija: Pogledajte kako je Zagreb dočekao Baby Lasagnu

Malmo:  Baby Lasagna izveo je 'Rim Tim Tagi Dim' s kojim je postao favorit Eurosonga ove godine
1/113

 

VEZANI ČLANCI:


 

 

Komentara 6

Avatar pendreck
pendreck
15:54 15.05.2024.

...poruka TurboFoilk ljubiteljima-Generaciji: Manite se toga.... i Balkana...Marko pokazao kak to ide danas. I ostale zvijezde Kosovke Rita Ora, Dua Lipa...

Avatar votum
votum
15:19 15.05.2024.

Ovom zadnjom je, očito unaprijed, sasjekao Nema 😁

DU
Deleted user
16:01 15.05.2024.

Marko je osvojio cijelu moju obitelj cim smo ga vidjeli i culi prvi put! Od tada je vec stotinu puta potvrdio da je za vrh Svijeta!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije