Meghan Markle prvi se put nakon poroda pojavila u službenom izdanju i to kako bi označila početak prodaje svoje humanitarne modne marke.
Vojvotkinja je nakon mjeseci rada s humanitarnom organizacijom Smart Works, dizajnericom Mishom Nonoo i poznatim brendovima kao što su Marks & Spencer, Jigsaw i John Lewis dizajnirala odjeću koja je prvenstveno namijenjena poslovnim ženama. Službeno lansiranje kolekcije odvilo se u Londonu, a Meghan se sukladno prezentiranom obukla potpuno poslovno.
Jednostavne crne hlače marke Jigsaw kombinirane sa smeđim Ralf Lauren remenom i bijelu košulja Misha Nonoo upotpunila je smeđim dizajnerskim Jimmy Choo cipelama. Košulja i hlače dio su predstavljene kolekcije. Ono što je također privuklo pozornost su detalji koji su pripadali Harryjevoj majci, pokojnoj princezi Diani - zlatne naušnice u obliku leptira i narukvica koja ima plavo drago kamenje.
Kolekcija uključuje pet vrlo jednostavnih komada odjeće - haljinu u crnoj, plavoj i fuksija boji, košulju, sako, hlače i kožnu torbu u crnoj i konjak boji. Za svaki predmet kupljen tijekom prodaje kolekcije, Smart Works dobit će donaciju, čime kupci izravno podržavaju žene igrajući ulogu u njihovoj priči o uspjehu, piše na službenoj Instagram stranici vojvode i vojvotkinje.
- Od kada sam se preselila u Veliku Britaniju, bilo mi je važno sastati se s organizacijama i zajednicama koje se bave značajnim poslom kako bi im pomogla u da ostvare utjecaj. Uzbuđena sam što slavim pokretanje još jedne inicijative žena koje podržavaju žene i zajednice koje rade zajedno za veće dobro - napisala je vojvotkinja.
"Osnovan u rujnu 2013. s ciljem da pomogne nezaposlenim ženama da vrate povjerenje koje je možda bilo zamagljeno u teškim vremenima, Smart Works pruža neprocjenjivu podršku ženama u povratku u povratku na posao i preobražavanju njihovih života. Smart Works ne samo da nudi kompletnu odjeće za razgovore za posao, Smart Works pruža pristup treningu za pojedinačne intervjue i priliku da se pridruži Smart Works Network-u, sastajući se svaki mjesec da bi unaprijedili svoj profesionalni i osobni razvoj" - stoji uz fotografije na Instagramu.
Cijene su pristupačne svima - za haljinu se treba izdvojiti 19.50 funti, odnosno približno 160 kuna, za košulju nešto više od 1000 kuna, sako za malo manje od 1700 kuna, a hlače 1000 kuna. Kožna torba, koja je prema pisanjima stranih medija već rasprodana, ima cijenu od 900 kuna.
The Sun javlja kako su se odjevni predmeti iz kolekcije našli na eBay-u te se prodaju za puno veću cijenu, iako su još uvijek dostupni i putem regularne prodaje. Tako se haljina od 19.50 funti našla na eBayu za čak 50 funti, u što nije uračunata dostava proizvoda.