baš kao diana

Povratak u javnost zbog humanitarnog cilja oduševio i najveće protivnike Meghan Markle

Foto: Mark Large/Press Association/PIXSELL
1/8
14.09.2019.
u 08:51

- Od kada sam se preselila u Veliku Britaniju, bilo mi je važno sastati se s organizacijama i zajednicama koje se bave značajnim poslom kako bi im pomogla u da ostvare utjecaj - objavila je vojvotkinja

Meghan Markle prvi se put nakon poroda pojavila u službenom izdanju i to kako bi označila početak prodaje svoje humanitarne modne marke.

Vojvotkinja je nakon mjeseci rada s humanitarnom organizacijom Smart Works, dizajnericom Mishom Nonoo i poznatim brendovima kao što su Marks & Spencer, Jigsaw i John Lewis dizajnirala odjeću koja je prvenstveno namijenjena poslovnim ženama. Službeno lansiranje kolekcije odvilo se u Londonu, a Meghan se sukladno prezentiranom obukla potpuno poslovno.

Foto: Mark Large/Press Association/PIXSELL

Jednostavne crne hlače marke Jigsaw kombinirane sa smeđim Ralf Lauren remenom i bijelu košulja Misha Nonoo upotpunila je smeđim dizajnerskim Jimmy Choo cipelama. Košulja i hlače dio su predstavljene kolekcije. Ono što je također privuklo pozornost su detalji koji su pripadali Harryjevoj majci, pokojnoj princezi Diani - zlatne naušnice u obliku leptira i narukvica koja ima plavo drago kamenje.

Foto: Doug Peters/Press Association/PIXSELL

Kolekcija uključuje pet vrlo jednostavnih komada odjeće - haljinu u crnoj, plavoj i fuksija boji, košulju, sako, hlače i kožnu torbu u crnoj i konjak boji. Za svaki predmet kupljen tijekom prodaje kolekcije, Smart Works dobit će donaciju, čime kupci izravno podržavaju žene igrajući ulogu u njihovoj priči o uspjehu, piše na službenoj Instagram stranici vojvode i vojvotkinje.

- Od kada sam se preselila u Veliku Britaniju, bilo mi je važno sastati se s organizacijama i zajednicama koje se bave značajnim poslom kako bi im pomogla u da ostvare utjecaj. Uzbuđena sam što slavim pokretanje još jedne inicijative žena koje podržavaju žene i zajednice koje rade zajedno za veće dobro - napisala je vojvotkinja.

"Osnovan u rujnu 2013. s ciljem da pomogne nezaposlenim ženama da vrate povjerenje koje je možda bilo zamagljeno u teškim vremenima, Smart Works pruža neprocjenjivu podršku ženama u povratku u povratku na posao i preobražavanju njihovih života. Smart Works ne samo da nudi kompletnu odjeće za razgovore za posao, Smart Works pruža pristup treningu za pojedinačne intervjue i priliku da se pridruži Smart Works Network-u, sastajući se svaki mjesec da bi unaprijedili svoj profesionalni i osobni razvoj" - stoji uz fotografije na Instagramu.

Cijene su pristupačne svima - za haljinu se treba izdvojiti 19.50 funti, odnosno približno 160 kuna, za košulju nešto više od 1000 kuna, sako za malo manje od 1700 kuna, a hlače 1000 kuna. Kožna torba, koja je prema pisanjima stranih medija već rasprodana, ima cijenu od 900 kuna.

Foto: Dominic Lipinski/Press Association/PIXSELL

The Sun javlja kako su se odjevni predmeti iz kolekcije našli na eBay-u te se prodaju za puno veću cijenu, iako su još uvijek dostupni i putem regularne prodaje. Tako se haljina od 19.50 funti našla na eBayu za čak 50 funti, u što nije uračunata dostava proizvoda.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije