Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić, najzanimljiviji novi dizajneri na sceni i pobjednici posljednjeg Portanova Fashion Incubatora, lansiraju kampanju za nagrađenu kolekciju EXORDIUM. Za zaštitno lice odabrali su mladu pjevačicu grupe Pavel, talentiranu Antoniju Matković koja u ovoj kampanji debitira u ulozi fashion modela.
- U našem dizajnerskom rukopisu jasno se čita za koga kreiramo odjeću. Zanimaju nas žene, ne lutke. Radimo odjeću koja radije bira život na ulici nego li na pisti - kažu KLISKINIC//SABARIC kojima, barem sudeći po dosadašnjim nagradama, i onaj revijalni dio posla odlično ide. - Upravo stoga za suradnju na kampanji odabrali smo Antoniu Matković, umjetnicu umjesto modela, novo ime na sceni, pjevačicu eterične ljepote i modno radoznalog duha. Željeli smo lice koje će našoj odjeći udahnuti pokret i pokazalo se da je Antonia savršen izbor.
Nakon izvrsne prve kolekcije i kampanje EXORDIUM, modna javnost sa zanimanjem iščekuje debi ovog dvojca na pisti Cro A Portera. Kako najavljuju, odmaknut će se od tamnog kolorita koji su pokazali u prvoj kolekciji i staviti naglasak na formu.
Autorski tim kampanje EXORDIUM čine fotografkinja Ivana Marinić Kragić, šminku potpisuje Bianka Žugelj, a kosu Branka Trohar, Boye by BBK.
>>Aljoša Šerić: Supruga Antonija jedina smije mijenjati moje stihove
Haha nevjerojatno je koga sve novinari nece proglasiti prekrasnim samo zato sto je osoba dovoljno visoka i vitka da navuce dizajnerske krpice!!? Svaka cast Antoniji,ali daleko je i od ljepote a kamoli krasnoce! Tccc