Hit serija za mlade, SRAM, završila je emitiranje prve sezone na HRT1. Domaća adaptacija originalnog norveškog formata SKAM, kroz 10 tjedana emitiranja stekla je ogromnu popularnost među mlađim generacijama u regiji ali i obožavateljima ovog formata diljem svijeta.
SRAM se istaknuo inovativnim pristupom distribuciji – svakodnevnim objavljivanjem isječaka na društvenim mrežama, čime je uspio osvojiti srca mlade publike koja sadržaj prati upravo na digitalnim platformama.
Od objave trailera 15. listopada do danas, na službenim kanalima serije SRAM na društvenim mrežama Instagram, Tiktok i YouTube zabilježeno je 64 milijuna pregleda, 2 milijuna interakcija (like, comment, share) uz kombinirani doseg od više od 6 milijuna jedinstvenih korisnika. U manje od tri mjeseca serija SRAM je dobila povjerenje čak 160 tisuća pratitelja na svojim društvenim mrežama ali i desetke tisuća pratitelja na dodatnih 18 profila koje na društvenim mrežama imaju glavni likovi serije.
Seriju SRAM je za HRT proizvela produkcijska kuća CGM FILMS. „Ova serija je obilježila brojne generacije mladih u svijetu i ponosni smo da smo uspjeli napraviti nešto posebno i za mlade u Hrvatskoj i regiji. Želimo zahvaliti svima koji su nas pratili i nadamo se da će nas nastaviti podržavati. ” – ističu producenti Bruno Mustić i Ivan Lovreček.
Seriju potpisuje redateljica Jelena Gavrilović, scenaristice Hana Jušić i Nikica Zdunić, direktor fotografije Frane Pamić, montažer Tomislav Stojanović i glazbeni urednik Mihovil Šoštarić – Lockroom.
Naslovna pjesma za seriju „Anđeo“ u izvedbi Hiljsona Mandele i Miach također je ostvarila nevjerojatan uspjeh zauzevši prvo mjesto na Billboardovoj ljestvici, ljestvici HR TOP 40 i aplikaciji Shazam. Na YouTubeu pjesma broji preko 4.5 milijuna pregleda, dok na Spotifyu je ostvarila preko 2 milijuna slušanja.
VIDEO: Trapavica - Uzorito društvo