Spektakularna završnica doigravanja NFL lige, poznata i kao Super Bowl, već je godinama najgledaniji sportski događaj u Americi koji prati više od 100 milijuna ljudi. Upravo zbog njegove popularnosti Super Bowl je događaj koji privlači i brojne oglašivače koji nastoje pred višemilijunskim auditorijem predstaviti svoj proizvod u najboljem svjetlu.
Na ovogodišnjem Super Bowlu jedna je reklama privukla golemu pozornost, a riječ je o reklami za Oatly, veganski brend iz Švedske kojo proizvodi alternativu mliječnim proizvodima od zobi.Reklama od 30 sekundi sastoji se od toga da izvršni direktor tvrtke Toni Petersson svira i pjeva pjesmu o mlijeku. Nakon njezina prikazivanja društvene mreže su gotovo eksplodirale, a gledatelji se ne mogu odlučiti je li ova reklama nešto najbolje ili najgore što su vidjeli.
"Ta reklama je bila toliko loša da nikad više neću kupiti Oatly", "Oatly, volim vaše mlijeko i sve, ali zbog te reklame sam htio iskapiti bocu kravljeg", "Najgora reklama ikad", neki su od komentara nezadovoljnih gledatelja.
Ipak, bilo je i onih koji su u ovom performansu direktora uživali. "Ok, ovo mi je najbolja reklama dosad, savršen smisao za humor", "Kupit ću sve dionice Oatlyja", "Ovo je bila najčudnija reklama na Super Bowlu ikad i nikad nisam bila sretnija zbog toga", "Ne mogu izbaciti jingle iz glave", pisali su.
Čini se kako su u upravi Oatlyja upravo i očekivali ovakve reakcije.Na službenim stranicama prvo su napisali kako je to doista njihov direktor pjevao na Super Bowlu, a potom su počeli dijeliti i majice s natpisom: "Stvarno mi se nije svidjela ona reklama Oatlyja". Ovo je još jedna potvrda zlatnog pravila marketinga, a to je da je svaka reklama dobra reklama ako se o njoj priča.
Necu nikad zaboravit kad mi je neka djevojcica u trg. centru nudila na standu da probam neko zobeno cokoladno mlijeko. Bio sam s klincem, pa reko - evo bude on probao. Proba, pita ga ova jel dobro - mali veli - ne odvratno je. Poanta price - od djeteta ces uvijek dobiti iskren odgovor...