NOVI STREAMING SERVIS

SkyShowtime stiže u Hrvatsku, a njihov direktor otkrio nam je detalje: 'Sve je lokalizirano, sadržaj je vrhunski'

Foto: SkyShowtime
1/9
05.12.2022.
u 13:12

Cijena u Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Crnoj Gori, Srbiji i Sloveniji streaming sadržaja sa SkyShowtimea bit će  5,99 eura mjesečno. Korisnici na sedam tržišta srednje i istočne Europe od 14. prosinca dobit će pristup sjajnim televizijskim premijerama dugometražnih filmova iz studija Universal Pictures i Paramount Pictures

Nova streaming usluga SkyShowtime kreće 14. prosinca u Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Hrvatskoj, Crnoj Gori, Srbiji i Sloveniji, a od danas su poznati i detalji. Ono što je najvažnije jest da će cijeli sadržaj biti lokaliziran na hrvatski jezik. Cijena u Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Crnoj Gori, Srbiji i Sloveniji streaming sadržaja sa SkyShowtimea bit će  5,99 eura mjesečno. U Bugarskoj će cijena usluge biti 3,99 eura mjesečno.

– Iznimno smo uzbuđeni jer dovodimo SkyShowtime u srednju i istočnu Europu. Znamo da će naša neodoljiva ponuda serija i filmova po sjajnoj cijeni dobro odjeknuti među budućim korisnicima na tim tržištima, jednako kao što je odjeknula među pretplatnicima u Skandinaviji, Nizozemskoj i Portugalu. Uzbuđenje koje prati dolazak SkyShowtimea na ta tržišta naša je najveća nagrada – kazao je izvršni direktor SkyShowtimea Monty Sarhan u razgovoru za Večernji list.

Sky Showtime europski je streaming servis koji je kreiran specijalno za tržište Europe. Korisnici na sedam tržišta srednje i istočne Europe dobit će pristup sjajnim televizijskim premijerama dugometražnih filmova iz studija Universal Pictures i Paramount Pictures, novim i ekskluzivnim igranim serijama, dječjim i obiteljskim sadržajima te legendarnim filmskim naslovima i sezonama serija iz studija Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount +, Showtime, Sky Studios i Peacock – a sve to na jednom mjestu.

Na SkyShowtimeu naći će se i originalni lokalni programi, dokumentarni filmovi i posebne emisije s tržišta na kojima je usluga dostupna.

– Mislimo da je ovo divno vrijeme za širenje u Europi. Streaming je tu još u razvoju i raste u popularnosti i upotrebi. Budući da donosimo najbolje od Universala i Paramounta, dva najstarija i najpoznatija hollywoodska studija, gledateljima će odmah biti dostupni brojni hit naslovi. Inače, samo ove godine Universal i Paramount drže 50 posto zarade na kinoblagajnama. Izdvajam filmove Top Gun: Maverick, "Jurassic World Dominion, Minions: The Rise of Gru, The Bad Guys i The Black Phone, The Northamn. Tu su i ostali kinohitovi kao što su Redeeming Love, Downton Abbey: A New Era i Belfast. Godišnje donosimo čak 30 TV serija poput 1883, 1923, A Friend Of The Family, Ambulance, American Gigolo, Blocco 181, Halo, Law & Order Season 21, Let the Right One In, Mayor Of Kingstown, Marry Me, Pitch Perfect: Bumper in Berlin, Sing 2, Star Trek: Strange New Worlds, Super Pumped: The Battle for Uber, The Calling, The Fear Index, The First Lady, The Hanging Sun, The Midwich Cuckoos, The Northman, The Offer, The Rising, Tulsa King, Vampire Academy i Yellowstone, istaknuo je Sarhan. 

Foto: SkyShowtime

Sky Showtime moći će se gledati istodobno na tri TV prijamnika putem web-stranice: www.skyshowtime.com kao i putem aplikacije SkyShowtime na uređajima Apple iOS, tvOS, Android devices, Android TV, Google TV i LG TV.

– Želimo odmah pružiti najbolju uslugu za naše korisnike, pa zato od početka imamo cijeli sadržaj na hrvatskom jeziku, uključujući i platformu, koja će biti na svakom od 18 jezika. Ulazak SkyShowtimea na nova tržišta slijedi nakon dugoočekivanog predstavljanja usluge u Danskoj, Finskoj, Norveškoj i Švedskoj u rujnu te u Nizozemskoj i Portugalu u listopadu. Sarhan je prezadovoljan dosadašnjim prijemom. 

– Sve je preraslo naša očekivanja, imamo pretplatnika i više nego što smo očekivali. Jako smo zadovoljni, kazao je Sarhan, čiji streaming servis dolazi u zemlju gdje već postoje Netflix, HBO, Disney, Amazon Prime i Pickbox. U čemu je onda njihova prednost u odnosu na konkurente?

– Naša je usluga jeftinija od HBO-a, Netflixa i Disneya. Drugo, potrošačima želimo dati izbor, a mi vjerujemo da imamo fantastičan sadržaj ponuditi. Ljudi žele sadržaj koji ih zanima, a mi imamo serije, filmove i dječji sadržaj dva najveća filmska studija. To je ono što nas izdvaja iz konkurencije – kazao je Sarhan, koji je najavio i mogućnost da na Sky Showtimeu vidimo i regionalne projekte.

– Budući da smo posvećeni regionalnom tržištu, uvijek istražujemo i lokalni sadržaj na raznim tržištima. Trenutačno smo u potrazi i za projektima na hrvatskom tržištu – istaknuo je Sarhan i najavio planove za iduću godinu. 

– SkyShowtime nastavit će se širiti, u nadolazećim mjesecima i prvom kvartalu 2023. na Španjolsku, Andoru te srednju i istočnu Europu. Streaming usluga raste na svim tržištima i uzbuđeni smo jer smo dio toga. Divna stvar u industriji zabave jest da se uvijek mijenja. Sad je i uzbudljivo vrijeme za potrošače budući da imaju više izbora, a svi vrhunski sadržaji su im dostupni samo na nekoliko klikova – zaključio je Sarhan. 

VIDEO Neki imaju kokoši, glumce, a drugi pak Ivana Pavla II.: Najviše tetovaža ima ipak Marko Livaja

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije