ZAHVALJUJUĆI SPOTU

U Louvreu lani rekordna posjećenost zahvaljujući Beyonce i Jay Z-ju

Beyonce i Jay Z
Foto: Profimedia
1/3
05.01.2019.
u 16:29

Carteri su u lipnju izdali spot kojeg su snimali u Louvreu, a u kojem se pojavljuju brojne dobr poznate umjetnine kao što je Mona Lisa, Splav Meduze, Portret Madame Récamier i Krunidba Napoleona I.

Iz najpoznatijeg svjetskog muzeja, pariškog Louvrea, izvijestili su kako su lani oborili rekord u prodaji ulaznici nakon što ih je posjetilo čak 10,2 milijuna ljudi. Inače, dosadašnji rekord iz 2012. godine bio je 9,7 milijuna, a lani je bilo čak 25 posto više posjetitelja nego 2017. Posebno su izdvojili puno više stranih turista, me đu kojima prednjače Amerikanci i Kinezi. Oni su u Louvre došli ponajviše zahvaljujući videospotu za pjesmu "Apeshit" bračnog para Beyonce i Jay Z. 

Carteri su u lipnju izdali spot kojeg su snimali u Louvreu, a u kojem se pojavljuju brojne dobr poznate umjetnine kao što je Mona Lisa, Splav Meduze, Portret Madame Récamier i Krunidba Napoleona I.

Spot je pogledan 150 milijuna puta i poslužio je kao dobar uvod za upoznavanje mladih s umjetnošću. Stoga ne čudi podatak da je 50 posto posjetitelja bilo mlađe od 30 godina. 

Celebrity baby boom: Pogledajte koga je sve razveselila prinova u 2018. godini

 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije