Iz najpoznatijeg svjetskog muzeja, pariškog Louvrea, izvijestili su kako su lani oborili rekord u prodaji ulaznici nakon što ih je posjetilo čak 10,2 milijuna ljudi. Inače, dosadašnji rekord iz 2012. godine bio je 9,7 milijuna, a lani je bilo čak 25 posto više posjetitelja nego 2017. Posebno su izdvojili puno više stranih turista, me đu kojima prednjače Amerikanci i Kinezi. Oni su u Louvre došli ponajviše zahvaljujući videospotu za pjesmu "Apeshit" bračnog para Beyonce i Jay Z.
Carteri su u lipnju izdali spot kojeg su snimali u Louvreu, a u kojem se pojavljuju brojne dobr poznate umjetnine kao što je Mona Lisa, Splav Meduze, Portret Madame Récamier i Krunidba Napoleona I.
Spot je pogledan 150 milijuna puta i poslužio je kao dobar uvod za upoznavanje mladih s umjetnošću. Stoga ne čudi podatak da je 50 posto posjetitelja bilo mlađe od 30 godina.
Celebrity baby boom: Pogledajte koga je sve razveselila prinova u 2018. godini