UMAŠKI FESTIVAL

Ukupan doprinos Sea Stara hrvatskoj ekonomiji prešao 225 milijuna kuna!

Sea Star Festival
Foto: Promo
1/3
24.10.2022.
u 14:20

Četvrto izdanje je 27. i 28. svibnja posjetilo više od 40.000 posjetitelja koji su, prema istraživanjima konzultantske kuće Hotelis, specijalizirane za turizam i hotelijerstvo i nezavisne agencije TIM Centar, hrvatskoj ekonomiji donijeli nova 54 milijuna dobiti, čime je ukupan ostvaren doprinos od 2017. do danas prešao 225 milijuna kuna ili gotovo 30 milijuna eura!

Ovogodišnji Sea Star bio je prvi festival održan u Hrvatskoj još od 2019. te prvi veći europski glazbeni događaj protekle proljetne/ljetne sezone. Četvrto izdanje je 27. i 28. svibnja posjetilo više od 40.000 posjetitelja koji su, prema istraživanjima konzultantske kuće Hotelis, specijalizirane za turizam i hotelijerstvo i nezavisne agencije TIM Centar, hrvatskoj ekonomiji donijeli nova 54 milijuna dobiti, čime je ukupan ostvaren doprinos od 2017. do danas prešao 225 milijuna kuna ili gotovo 30 milijuna eura! U analizu je uključena samo direktna potrošnja uzrokovana događanjem Sea Stara. Uz ovaj iznos ukupna vrijednost marketinške promocije festivala i destinacije, točnije Umaga, lagune Stella Maris, Istre i Hrvatske, do sada procijenjena je na više 128 milijuna kuna, odnosno 17 milijuna eura. Samo u 2022. vrijednost marketinške kampanje, provedene u više od 20 zemalja prešla je 5 milijuna eura.

Kroz festivalska vrata ovogodišnjeg Sea Stara u dvije večeri ušlo je više od 40.000 posjetitelja, iz više od 40 zemalja i s 4 kontinenta. Prevladavali su fanovi iz Hrvatske, Slovenije, Italije, Austrije, Švicarske, BiH i Srbije, a bilo ih je koji su do Umaga potegli iz SAD-a, Australije, Izraela i Kuvajta. Po brojnosti publike Sea Star je u 2022. dosad bio daleko najposjećeniji glazbeni događaj u Istri i Primorju, te jedan od tri najposjećenija u cijeloj Hrvatskoj. Prema podacima Turističke zajednice grada Umaga na destinaciji je od četvrtka 26. do nedjelje 29. svibnja zabilježeno oko 15.000 turista i gotovo 50.000 noćenja.

Prosječna starost posjetitelja je svega 25.1 godine, postotak visokoobrazovanih, uključujući i studente je visokih 70%, dok je zaposlenih više od 55%. Čak 94% ispitanika u istraživanju je izjavilo da je u Umag došlo isključivo zbog Sea Stara, trećina posjetitelja je zahvaljujući festival prvi put došla u Umag, a 66% je lagunu Stella Maris ocijenilo kao odličnom festivalskom lokacijom. 

Motivacija za dolazak na Sea Star je u najvećem broju druženje kao socijalni aspekt festivala, glazbeni program kao kulturni, te  turistički kao prilika za boravak na moru. Dio istraživanja otkrio je da čak 85% posjetitelja vjeruje kako glazbeni festivali poput Exita i Sea Star mogu napraviti pozitivne društvene promjene, a njih 81% bi voljelo da su mladi iz zemalja regije bolje povezani i bolje surađuju. Također, nakon što je 39% ispitanika izjavilo da im je bilo teško zbog izolacije tijekom pandemije čak njih 86% izjavilo je da je dolazak na Sea Star u Umag pozitivno ili veoma pozitivno utjecao na njihovo mentalno zdravlje.

VIDEO: Halid Bešlić doživio je prometnu nesreću, a potom je otkrio i detalje 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije