Danas su organizatori Ultre s velikim zadovoljstvom najavili posebno iznenađenje. Riječ je o potvrdi nastupa vodećeg svjetskog DJ-a Hardwella na ovogodišnjem izdanju Ultra Europe festivala. Radi se o izvođaču koji je drugu godinu zaredom broj 1 na svjetskoj ljestvici DJ-a. Njegov glazbeni utjecaj je izniman i priznat u globalnim razmjerima.
No to nije sve. Ova sjajna vijest dolazi baš u trenucima kada je službena Facebook stranica Ultre ostvarila 500.000 lajkova. Time je najpopularniji i najveći festival u regiji još jednom dokazao svoju popularnost na globalnoj razini. Ostvarena brojka putem najpopularnije društvene mreže dosegla je impozantan broj ljubitelja i pratitelja informacija koje Ultra festival komunicira putem ove mreže.
Statistike govore kako su korisnici stranice demografski podijeljeni doslovno na cijeli svijet. Točnije, riječ je o korisnicima iz čak 126 zemalja svijeta. Time službena Facebook stranica Ultra festivala potvrđuje ulogu jedne od napopularnijih informativnih kanala promotora događanja, ali i turističkih prednosti Hrvatske. Uzme li se u obzir kako je čak 70% korisnika dolazi izvan granica Hrvatske, jasna je uloga i utjecaj promocije koju festival putem službene stranice ostvaruje na globalnoj razini.
Organizatori potvrđuju kako će ovogodišnje izdanje Ultre Europe uz izniman line up i najatraktivnije izvođače današnjice privući više od 150.000 posjetitelja kroz 7 dana festivala. Da nije riječ o običnom događanju govore statistički pokazatelji prema kojima je Ultra festival prijašnjih godina integrirao značajne turističke rezultate te osigurao konkretne turističke i gospodarske pomake i predstavlja projekt koji je puno više od puke zabave za posjetitelje.
>>Koliko god u Splitu daju Ultri, mi ćemo još toliko