Spot za novu pjesmu 'Hello' pjevačice Adele od jučer je na YouTube-u skupio više od 23 milijuna pregleda. Video kojeg je režirao 26-godišnji Xavier Dolan izazvao je brojne pozitivne komentare, no neke su scene zbunile obožavatelje, javlja Mirror.
Nije im naime jasno zašto se u jednoj sceni prilikom priprave čaja u šalicu prvo ulijeva voda te zašto muškarac u spotu umjesto novog iPhonea koristi stari mobitel na preklapanje.
U intervjuu za LA Times, redatelj spota priznao je kako ga izluđuje što gledatelje smetaju takve stvari.
- Vidio sam GIF-ove na Twitteru i zaista ne razumijem. Kao da je to bitno, kazao je Dolan i poručio kako ne voli snimati moderne automobile i mobilne telefone.
Flashbackovi su važan dio spota te se stoga moderna tehnologija nije uklapala s redateljevom vizijom.
- Da smo koristili iPhone ili moderne automobile, spot bi izgledao kao reklama, kazao je Dohan.
It's not just @Adele's comeback. It's the flip phone's comeback too. pic.twitter.com/plGx3nRDOG
— Barry (@boreilly1995) October 23, 2015
>> Adele baš po mjeri publike "Voicea" i sličnih showova
>> Tri godine je nije bilo, a onda je novim singlom oduševila. Poslušajte 'Hello'!
slažem se, pjesma govori o prošlosti, a u prošlosti nije bilo Iphone-a