Centar za istraživanje tržišta GfK proveo je za Carlsberg Croatia istraživanje o stavovima hrvatskih navijača prema idućem Europskom nogometnom prvenstvu.
Ludnica koja u Hrvatskoj vlada za vrijeme svakog velikog natjecanja neopisiva je, a sada je ovo istraživanje brojkama potkrijepilo tu činjenicu.
Za besplatne ulaznice i put u Poljsku i Ukrajinu čak 42 posto hrvatskih navijača bez razmišljanja bilo bi spremno obrijati glavu i obojiti je u hrvatske nacionalne boje, dok bi njih 15 posto bilo spremno u tangama odigrati utakmicu na središnjem gradskom trgu. Spremnost iskazati ljubav prema najvažnijoj sporednoj stvari na svijetu istrčavanjem na teren za vrijeme utakmice – goli, zaogrnuti samo u hrvatsku zastavu, navelo je 19 posto hrvatskih nogometnih navijača.
Koliko smo ludi za nogometom, pogotovo za vrijeme velikog natjecanja, možda najbolje pokazuje činjenica da bi se čak 60 posto naših navijača na mjesec dana odreklo tuširanja, seksa ili pak u tom razdoblju bilo na kruhu i vodi, samo da Hrvatska uđe u finale Europskog prvenstva.
Istraživanje je također pokazalo da za više od polovice Hrvata (67%) pravo iskustvo Eura predstavlja euforija navijanja za nacionalnu reprezentaciju u dobrom društvu i odličnoj atmosferi, bilo u omiljenom kafiću ili kod kuće. Užitak u komentiranju, analizi utakmica i procjeni rezultata nalazi njih 22%, dok je samo 11% kao nezaobilazan dio iskustva navelo putovanje na neku od utakmica što je vjerojatno i posljedica gospodarskih prilika.
To su ovi sto se i ovako ne seksaju:) tako da su u dobitku ...