Začudilo navijače

Avion u kojem je momčad Dinama iznad Crnog mora nestao s radara: Iz zračne luke objasnili razlog

Nogometaši Dinama stigli u Italiju na ogled s AC Milanom u skupine E Ligi prvaka
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
1/3
31.07.2023.
u 17:00

Gašenje radara je često kod letova preko ukrajinskog zračnog prostora, što im omogućuje sigurniji prolazak. Nakon sat vremena pilot je očito odlučio ponovo upaliti radare, a se avion pojavio u Gruziji

Dinamo ove srijede u 16 sati igra uzvratnu utakmicu drugog pretkola Lige prvaka protiv Astane. U Kazahstan nose 4:0 s Maksimira, a ova bi utakmica trebala služiti samo kao potvrda prolaska u iduću fazu natjecanja.

Već su danas krenuli avionom prema Astani. Let je već u startu kasnio 13 minuta od zakazanog polijetanja u 12:45. Avion je letio preko Srbije i Bugarske pa preko Crnog mora. Međutim, tamo je odjednom nestao s radara na aplikacijama za praćenje letova.

GALERIJA Dinamo uz ogromnu dominaciju razbio Astanu na krilima čudesnog Ivanušeca

Nogometaši Dinama stigli u Italiju na ogled s AC Milanom u skupine E Ligi prvaka
1/8

Iz Zagrebačke zračne luke su objasnili o čemu je bilo riječ. "Vjerojatno su isključili radar zbog osjetljivosti zone kojom lete prema Astani, nema brige, vjerojatno će taj radar upaliti kasnije", rekli su za 24 sata.

VEZANI ČLANCI:

Ovo je procedura koju koriste mnogi letovi kada prolaze kroz ukrajinski zračni prostor, obzirom da omogućuje sigurniji prolazak. Nakon sat vremena pilot je očito odlučio ponovo upaliti radare, a se avion pojavio u Gruziji. Let je nastavio rutom preko Azerbajdžana, Kaspijskog jezera pa do Kazahstana.

VIDEO Jakirović: Nismo bili dobri, igrači kao da su čekali da poluvrijeme završi. To me jako naljutilo

Komentara 14

DU
Deleted user
18:28 31.07.2023.

Za milog Boga pa nije pilot ugasio radar (niti to može]) već je ugasio transporder koji za aplikaciju pokazuje njegovu trenutnu poziciju...radari su fa itekako pratili cijelo vrijeme leta jer sve avionske rute na području euroazije su pokriveni radarima i pozorno se prate svi zrakoplovi pogotovo nakon propusta radara Hošimin i leta 380 Malezia airlines iz ožujka 2014 godine

BI
billynik
17:56 31.07.2023.

Koji površan članak.

V0
Vlaskoulicanec4.0
14:27 01.08.2023.

Ne samo da je članak pisan uz elemenatarno nepoznavanje materije, nego i vrvi netočnim podacima. Kao prvo pilot me isključuje radar kako se njemu sviđa, jer mu je on neophodno potreban u leti s obzirom da se radi o radaru koji skenira oblake (weather radar) i to je jedini koji avion ima. Radari koji se upotrebljavaju u kontroli letenja pasivni su radari koji primaju signal od aviona a kojega emitira transponder koji ne može samo tako isključiti i što je strogo zabranjeno (u trenutku kada bi pilot isključio transponder, zemlja iznad koje se nalazi diže isti čas lovce!). Dalje, zračni prostor Ukrajine je kompletno zatvoren za sve civilne letove i stoga taj avion nikada nije niti bio "iznad Ukrajine". Dalje; sve aplikacije tipa Flightradar24 dobivaju informaciju preko lokalnih radara i prekidi u komunikaciji su uvijek mogući. U tom trenutku se avion na aplikaciji ili ne vidi ili je njegova pozicija označena kao moguća. Stoga je ovaj članak običnim riječima glupost!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije