Španjolski nogometni prvak Barcelona objavio je kako će u najvećem derbiju španjolskog nogometa, takozvanom "el clasicu" protiv madridskog Reala, koji će se igrati 28. listopada na Cmp Nou na dresovima nositi logo slavne engleske rock skupine Rolling Stones kako bi i time obilježili izlazak novog albuma Stonesa "Hackney Diamonds"
Logo usana s isplaženim jezikom, koji je već desetljećima zaštitni znak Rolling Stonesa, igrači Barcelone imat će na prsima dresova u utakmici protiv Reala kao dio ugovora sa svojim sponzorom, platformom za dijeljenje audio sadržaja Spotify.
Igrači Barcelone od prošle godine na prsima dresova nose reklamu za Spotify, ali ovo neće biti prvi put kako će na prsa postaviti logo nekog glazbenika, prošle su sezone u jednoj utakmici na pesima imali stiliziranu sovu, logo kanadskog repera Drakea kako bi obilježili izlazak njegovog novog albuma, a na jednoj logo španjolske pjevačice Rosalije kako bi reklamirali njezin novi album Motomami.
Novi studijski album Roling Stonesa, "Hackney Diamonds" naći će se u prodaji od petka.