TOP LISTA

Bayern ostao najvredniji nogometni brend svijeta, Real je prestigao Manchester United

Bayern slavlje
Foto: Reuters (Ilustracija)
27.05.2014.
u 22:30

Za izračunavanje vrijednosti brenda korišteni su razni kriteriji kao vrijednost momčadi, Uefin koeficijent, rezultati, gledanost, potencijal, marketing...

Nogometni klub Bayern prošle je godine, po izračunu jedne stručne konzultantske tvrtke, prestigao Manchester United u poretku najvrednijih nogometnih brendova svijeta.

I nakon ove sezone vrh drži bavarski div, čak je vrijednost brenda povećao. Prošle godine u ovo vrijeme vrijedio je 630 milijuna eura, a sad je vrijednost povećao za još 27 milijuna.

Iako je čak pet engleskih klubova u deset najvrednijih, njihov najvredniji brend - Manchester United - drugu godinu zaredom pada u poretku. Sad ga je prestigao i madridski Real koji je s trećeg skočio na drugo mjesto. Utjeha Unitedu može biti činjenica da mu je brend za gotovo 170 milijuna vredniji od susjeda Manchester Cityja.

U borbi španjolskih velikana, Real je vredniji od Barce za 122 milijuna eura. Real je u zadnjih godinu dana podignuo vrijednost svoga brenda za 113 milijuna eura. Narasla je vrijednost i Barci, ali za samo 37 milijuna eura, te je ostala na četvrtome mjestu, na kojem je bila i 2013.

VRIJEDNOST BRENDA:

Bayern 657 mil. eura
Real 568
Man. United 542
Barcelona 456
Man City 374
Arsenal 370
Chelsea 368
Liverpool 344
Borussia (D) 240
PSG 237

>> Mandžo prije odlaska iz Bayerna ispričao Knjazu kako izgleda život u Njemačkoj

Komentara 1

DR
dragogera
12:25 28.05.2014.

Kakva je ovo glupost,kako se uefin koeficijent, potencijal pretvaraju u eure. To je Ono racunanje di si svako moze navuc vodu na svoj mlin.da su racunali ugodjaj na stadionima englezi bi pobijedili.ah ti clanka

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije