Sudbina

Bivši Ferrarijev šef otkrio zašto je te godine odbio Ayrtona Sennu

Ayrton Senna
Foto: Reuters/Pixsell
1/5
01.05.2019.
u 09:24

Britanska momčad dominirala je već dvije godine, a njihov adut bio je Sennin najveći suparnik Alain Prost. Baš zbog toga Brazilac je tražio od Todta da ga uzme u Ferrari

Ayrton Senna želio je 1994. voziti za Ferrari i tražio je od Ferrarijeva sportskog direktor Jean Todta da potpišu ugovor bez obzira na to što je momčad iz Maranella već imala dvojicu vozača.

Todt, koji je danas predsjednik FIA-e, otkiva kako ga je Brazilac nagovarao na jednom sastanku tijekom sezone 1993. godine.

Ayrton Senna
1/16

Razgovor se vodio tri mjeseca nakon što je preuzeo brigu o Ferrariju. U to vrijeme Senna je vozio za McLaren koji se nije mogao suprotstaviti Williamsu.

Britanska momčad dominirala je već dvije godine, a njihov adut bio je Sennin najveći suparnik Alain Prost. Baš zbog toga Brazilac je tražio od Todta da ga uzme u Ferrari.

- Razgovarali smo tri sata o njegovom prelasku u Ferrari, bilo je to u rujnu 1993. u Monzi. Bio je vrlo zainteresiran za dolazak - kaže Todt i dodao:

- Senna je želio već sljedeće sezone doći u Ferrari, ali mi smo pod ugovorom imali Jeana Alesija i Gerharda Bergera. 

- Rekao sam mu 'pa mi već imamo dvojicu vozača', na što je  odgovorio: 'ali u formuli 1 ugovori nisu važni'. Ja sam mu kazao 'za mene su ugovori važni'.

Ayrton Senna
1/13

Prost se uskoro oprostio, a Senna je iskoristio priliku i pridružio se Williamsu. Bila je to sudbonosna odluka brazilskog vozača koji je u trećoj utrci sezone u Imoli izgubio život.

Na današni dan 1. svibnja prije 25 godina poginuo je tijekom utrke za Veliku nagradu San Marina.

U kokpitu plavo-bijela Williamsova bolida pri brzini od 319 km/h u zavoju Tamburello Ayrton Senna se zaletio u ogradu. Imao je 34 godine.

Ključne riječi

Komentara 3

Avatar Matija22
Matija22
10:14 01.05.2019.

najbolji vozač koji je vozio f1, poslije nesreće f1 je prestao biti toliko popularan ,još danas drži rekord po broju osvojenih naslova na najtežoj i nazahtjevnijom stazi Monaco Grand Prix gdje nema ravnice i gdje nabrijani f1 ne vrijede uu krajnjoj brzini već samo zavoji i ograde i pretjecanja i jedan udarac u ogradu padne kotač i nema više vožnje već se pokaže iskustvo vozača

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije