Ayrton Senna želio je 1994. voziti za Ferrari i tražio je od Ferrarijeva sportskog direktor Jean Todta da potpišu ugovor bez obzira na to što je momčad iz Maranella već imala dvojicu vozača.
Todt, koji je danas predsjednik FIA-e, otkiva kako ga je Brazilac nagovarao na jednom sastanku tijekom sezone 1993. godine.
Razgovor se vodio tri mjeseca nakon što je preuzeo brigu o Ferrariju. U to vrijeme Senna je vozio za McLaren koji se nije mogao suprotstaviti Williamsu.
Britanska momčad dominirala je već dvije godine, a njihov adut bio je Sennin najveći suparnik Alain Prost. Baš zbog toga Brazilac je tražio od Todta da ga uzme u Ferrari.
- Razgovarali smo tri sata o njegovom prelasku u Ferrari, bilo je to u rujnu 1993. u Monzi. Bio je vrlo zainteresiran za dolazak - kaže Todt i dodao:
- Senna je želio već sljedeće sezone doći u Ferrari, ali mi smo pod ugovorom imali Jeana Alesija i Gerharda Bergera.
- Rekao sam mu 'pa mi već imamo dvojicu vozača', na što je odgovorio: 'ali u formuli 1 ugovori nisu važni'. Ja sam mu kazao 'za mene su ugovori važni'.
Prost se uskoro oprostio, a Senna je iskoristio priliku i pridružio se Williamsu. Bila je to sudbonosna odluka brazilskog vozača koji je u trećoj utrci sezone u Imoli izgubio život.
Na današni dan 1. svibnja prije 25 godina poginuo je tijekom utrke za Veliku nagradu San Marina.
U kokpitu plavo-bijela Williamsova bolida pri brzini od 319 km/h u zavoju Tamburello Ayrton Senna se zaletio u ogradu. Imao je 34 godine.
najbolji vozač koji je vozio f1, poslije nesreće f1 je prestao biti toliko popularan ,još danas drži rekord po broju osvojenih naslova na najtežoj i nazahtjevnijom stazi Monaco Grand Prix gdje nema ravnice i gdje nabrijani f1 ne vrijede uu krajnjoj brzini već samo zavoji i ograde i pretjecanja i jedan udarac u ogradu padne kotač i nema više vožnje već se pokaže iskustvo vozača