U zagrebačkom Avenue Mallu predstavljena je Brazuca, službena lopta Brazila 2014. koje još od 1970. izrađuje Adidas. U prezentaciji su sudjelovali menadžer makretinga Adidasa Saša Ivček, bivši nogometaš Joško Jeličić, dinamovac Domagoj Antolić te igrači Rijeke Andrej Kramarić i Ivan Tomečak koji su i tehnicirali na licu mjesta.
Ime lopte na brazilskom simbolizira brazilski razigrani stil i način života, a isto se pokušalo dočarati bojom, dizajnom i sloganom "Love me or lose me". Zanimljivo je da je ovo prva lopta kojoj su ime dali navijači. Njih milijun glasalo je preko društvenih mreža, a ime Brazuca je uvjerljivo pobjedilo sa 70 posto glasova.
- Tehnologije je u načelu ista kao i u zadnje tri: model Tango 12, sastavljen od šest jednakih djelova kojim se igra i Liga prvaka. U zadnjih godinu i pol testiralo ju je više od 600 ljudi: ambasadori Adidasa, klubovi kao što su Ajax, Milan, igrači Messi, Schweinsteiger..., a i ambasadori iz Hrvatske u srijedu u Rijeci - objasnio je Ivček.
- Bilo je zadovoljstvo uopće sudjelovati u tom procesu. Nadam se da ćemo s ovom odličnom loptom imati dobre rezultate - komentirao je Kramarić.
Rakitić nahvalio kopačke
- Lopta je optimalne težine pa se dobro ponaša i po zemlji i u zraku. Zanimljivo je da ju je pohvalio i jedan golmana, Iker Casillas iz Reala. Kaže da su prijašnje brže padale, ali meni je ipak draže da odgovaraju napadačima jer to garantira više golova - dodao je Jeličić.
O lopti su puno pričali, ali nisu znali odgovoriti kada će dečki početi treninge budući da su pod ugovorom s Nikeom.
- Samo se nadam da će dečki imati dovoljno vremena za navikavanje. Nisu jedina reprezentacija koja s time ime problem - komentirao je Ivček.
Prije par dana snimljen je i videopoziv s Ivanom Rakitićem iz Seville, koji je nahvalio svoje kopačke iz nove Adidasove kolekcije Samba. Predstavljen je novi dizajn modela Predator, Nitrocharge, Adizero F50 i 11Pro. Kažu, pripremili su još novih stvari kojima će nam kratiti vrijeme u iščekivanju Brazila.