Kao i većina njegovih suigrača iz reprezentacije, Vedran Ćorluka odmara se nakon nastupa na Europskom prvenstvu u Francuskoj i čeka pripreme za početak nove klupske sezone. I dok se veći dio reprezentativaca odmara na hrvatskoj obali, Vedran je svoje slobodne dane odlučio iskoristiti za odlazak preko bare, točnije u New York. Svoje mjesto odmora pokazao je i “umjetničkom” crno-bijelom fotografijom na Instagramu, no osim destinacije, hotela Greenwich, zanimljiv je i opis modnog detalja koji Ćorluka nosi ispijajući jutarnju kavu.
“Rocking my new chypka”, napisao je Ćorluka aludirajući na majicu hrvatskog urbanog brenda Chypka iza kojeg stoji mladi hrvatski kreatorski dvojac Tadija Glasnović i Nikola Zorotović. Oni su postali poznati hrvatskoj javnosti nakon Cro-a-portera održanog u travnju ove godine kada su predstavili svoju modnu kolekciju koja spaja modernu odjeću i tradicionalnu hrvatsku čipku. Posebna zvijezda večeri bila je tada i 75-godišnja čipkarica iz Lepoglave Bara Bačak čija je čipka proglašena najboljom na svijetu. Glasnović i Zorotović svoj su modni brend opisali kao urbani stil, odjeću s “ulice” spojenu s čipkom koja je duboko ukorijenjena u hrvatskoj tradiciji. Ovakav modni izričaj očito se svidio i Ćorluki pa je odlučio i tako promovirati hrvatske tradicijske vrijednosti povezane s modernim dizajnom. Tko zna, možda Čarli završi i na modnoj pisti...
je li nosi crnu cipku ili bijelu cipku, crnu cipku ili bijelu cipku...pa sve brze i brze, i svi ce skuziti kaj corli u stvari tam dela....