U trenutku kada je Miho Glavić, hrvatski biznismen, sjeo u fotelju predsjednika Hrvatskog skijaškog saveza, Ivici je počela sezona iz snova. Da je koju godinu prije preuzeo funkciju...
– Možda je to malo pretjerano, ionako sam u savezu od 19. godine, kad sam bio učitelj skijanja, a od 2002. sam u IO, kojim sada predsjedam. Uz Janicu i Ivicu bio sam u vrijeme najvećih uspjeha, ali sada se osjećam kao "sretna gljiva", jer upravo će ova godina ostati zlatnim slovima upisana u povijest našeg skijanja. Ivica je toliko zreo skijaš, da se žargonski izrazim, napaljen na uspjeh, da još godinama može postizati vrhunske rezultate.
Kako se isplaćuju premije
Iako Glavić tvrdi da je "pozadinac", ipak ima ključnu ulogu u dovođenju sponzora. A s njima Ivica Kostelić potpisuje klauzule o premijama. S niskom Kristalnih globusa, konto na računu će mu se na kraju sezone lijepo povisiti.
– Nagrade će i te kako osjetiti, premije će biti izdašne, ali, kao poslovan čovjek, moram primijetiti da su u Svjetskom skijaškom kupu premije puno manje nego u nekim drugim sportovima usporedivim sa skijanjem.
Od nagrada u Svjetskom kupu Ivica je ove sezone zaradio 324.059 eura, a kapnut će mu na kraju sezone i novac od sponzora, od proizvođača skija, naočala, odijela...
– Treba znati da se proizvođači koji potpisuju takve ugovore mogu osigurati protiv tog "sretnog događaja". Postoje osiguravajuća društva koja osiguravaju te premije, pa je na osnovi tog osiguranja jedan od vodećih proizvođača skija u posljednjih 10 godina, isplatio svega 15 posto onoga što bi trebao platiti da je morao plaćati po ugovoru. Ako se maknemo od sportova koji pune stadione, skijanje i dalje ne kotira dobro, jer je broj sponzora ograničen regulacijom televizijskih prava, a i organizatorima je teško zaključiti proračun svojih natjecanja
Ana ostaje u repki
Hoće li biti kakvih promjena u sljedećoj sezoni, mora li Ana Jelušić zbog slabijih rezultata strahovati da će je sustići sudbina Nike Fleiss i da će dobiti ispisnicu?
– Prerano je za takvo pitanje, o tome će odlučivati stručni stožer. Ne mislim da ima razloga za velike promjene, važnije nam je afirmirati još mladih.
– Bili bismo sretni da to što imamo s njim, možemo ostvariti još s nekim tvrtkama, ponajprije s onima iz energetskog sektora u Hrvatskoj, jer bez nafte, goriva i automobilizma nema skijanja. Nosi se toliko opreme i ništa se ne može postići bez goriva i energije. U Svjetskom kupu neki najveći sponzori upravo dolaze iz tog sektora, poput Audija ili Vattenfalla. Tvrtku iz energetskog sektora htjeli bismo i mi, treba samo naići na otvorene uši – dodaje Glavić, koji fige drži i njemačkim skijašima.
– Ništa čudno, važno je da su Nijemci aktivni, jer bez tih 80 milijuna ljudi skijanje u Europi nije isto.
Sve je lova....svaki covjek nastoji sto vise zaraditi da bi lakse zivio....da u skijanju nema nekih parica, Ivica bi davno objesio skije o klin i bavio se necim drugim