Umag se i ovog srpnja po 30. put pretvorio u centar vrhunskog tenisa, spektakularnih egzibicija i dobre zabave. U sklopu jubilarnog izdanja umaškog turnira, po treći put održao se i sportsko-zabavni Hepi turnir, gdje je HEP Opskrba pripremila pravu poslasticu za svoje kupce, ljubitelje tenisa.
Turnir koji je započeo prije tri godine, postao je neodvojiv dio Plava Laguna Croatia Open Umag turnira. Na Hepi turniru glavnu su ulogu imali kupci HEP Opskrbe i HEP Energije, njih 32 koji su se u vrhunskom teniskom nadmetanju borili za titulu najboljeg para. Posebno iznenađenje na kraju turnira bio je dolazak naših ponajboljih tenisača, Gorana Ivaniševića i Gorana Prpića, koji su uručili pehare pobjednicima.
Ove je godine interes igrača bio najveći do sada, a neki od kupaca koji su uživali u međusobnom nadmetanju bili su predstavnici iz velikih tvrtki poput Messera, Spin Vallisa, Petrokemije, Energa, Allesa, Valamara, Calucema, OIV, Mesnice Ravlić i drugih, a slovenske boje branili su predstavnici Spar Slovenije, Globinsa, RMS Investa, Oryxa i drugih.
Direktor HEP Opskrbe, Mario Puntarić, nakon dodjele pehara izjavio je: „Jako mi je drago što se iz godine u godinu sve više naših kupaca iz Hrvatske i Slovenije odlučuje zaigrati na Hepi turniru. To je jedinstven doživljaj druženja za sve tenisače amatere iz poslovnog svijeta, uz koji HEP Opskrba, kao društveno odgovorno poduzeće, nastavlja brigu o svojim kupcima i zdravom životu.“
U napetom finalu, pobjedu ovogodišnjeg Hepi turnira odnijeli su Marin Lazarić iz Imperiale Rab i Matej Nemec iz Oryxa u Sloveniji.
Nakon Hepi turnira, druženje je nastavljeno spektakularnim egzibicijskim mečom Gorana Ivaniševića i Gorana Prpića. Publika je uživala u “reprizi” prvog finala umaškog turnira između dvojice Gorana odigranog 1990. Egzibicijski meč protekao je u znaku velikog 30. godišnjeg jubileja ATP Umaga, a uz puno zabave, igre i smijeha pobjedu je, kao i prije 29 godina, odnio Goran Prpić. Ispred HEP Opskrbe pehare im je uručio direktor Mario Puntarić.
HEP Opskrba, vodeći opskrbljivač u Hrvatskoj s više od 93.000 kupaca kategorije poduzetništvo i kućanstvo, nastavlja graditi uspješan poslovni odnos sa svojim kupcima, koji se temelji na lojalnosti i povjerenju i dugogodišnjoj suradnji.