VOZAČI MERCEDESA

Hamilton se igra na mobitelu, a Rosberg je nadomak prvoj tituli

Britain Formula One - F1 - British Grand Prix 2016 - Silverstone, England - 7/7/16 Mercedes' Lewis Hamilton during the press conference Action Images via Reuters / Matthew Childs Livepic EDITORIAL USE ONLY.
Foto: Reuters/PIXSELL
1/5
10.10.2016.
u 07:00

– Imamo u Mercedesu simulator vrijedan milijune, ali slabo to koristim. Isto mogu naučiti i ako sjednem za PlayStation i odvozim par stotina krugova. Jer, na simulatorima nećete osjetiti brzinu, nećete osjetiti sile, osjetiti neravnine na cesti... – ispričao je ljetos Lewis Hamilton

Klinci, većina njih, koji su držali u ruci joystick od PlayStationa znat će svaki zavoj na japanskoj stazi Suzuka, gdje se može pretjecati, gdje je niz ‘S’ zavoja, gdje tunel, a gdje završna oštra šikana. Kultna staza, uostalom, jedna je od rijetkih s kalendara formule 1, koja je simulirana u mnogim igrama za konzole. Ostale, sramežljivo... U pravom svijetu, sa pravim volanom u ruci, kompliciranijeg i s više gumbiju od spomenutog, najbolje se snašao Nico Rosberg.

Dominacija konstruktora

– Imamo u Mercedesu simulator vrijedan milijune, ali slabo to koristim. Isto mogu naučiti i ako sjednem za PlayStation i odvozim par stotina krugova. Jer, na simulatorima nećete osjetiti brzinu, nećete osjetiti sile, osjetiti neravnine na cesti... – ispričao je ljetos Lewis Hamilton dajući prednost igrama. Iako je vježbao radije tako, možda i u ključnoj utrci sezone, završio je tek treći. Rosberg je time trostrukom svjetskom prvaku četiri utrke prije kraja (još 100 bodova na stolu), pobjegao 33 boda. I vrlo vjerojatno, stigao nadomak prvog naslova ikad. Kod prvaka konstruktora, već treću godinu zaredom, isto ime na tronu. Hamilton i Rosberg osigurali su dominacijom već u Japanu titulu njemačkom titanu nedostižna 593 boda, a kako je 200 još u igri, Red Bull (385), Ferrari (335) više ih ne mogu stići. Zanimljivo je da je Mercedes izvan igre bio čak 38 godina, od 1993. do 2014., a da im je jedine titule vozačkog prvaka ranije donosio Juan Manuel Fangio 1954. i 1955. godine. Sjetit ćete se i Michaela Schumachera, koji je tri godine pokušavao s Mercedesom otići do vrha i pripremao teren Hamiltonu i Rosbergu za titule.

Najbolje shvatili V6 motor

Zašto Mercedes? Najbolje su se snašli kod promjena pravila koje su uključivale V6 motore. Međutim, nova pravila stižu dogodine, a za njih se već pripremaju posrnuli Red Bull i Ferrari. Neće se u Mercedesu dugo slaviti, jer šef Toto Wolff, mora učiniti sve kako bi glavne rivale, svoje zaposlenike Nicu i Lewisa spriječio da u borbi učine kakvu glupost.– Hamilton je najbolji kad je pod pritiskom – kaže Wolff.

Ipak, čini se da aktualni prvak nije pod pritiskom, jer vrijeme na novinarskim konferencijama, dok drugi strpljivo odgovaraju na pitanja, on je provodio igrajući se na mobitelu. Crtao je na fotografijama kolega duge noseve, uši, mrkve, mašnice... pa to objavljivao na društvenim mrežama. Japanci, koji su poznati po pristojnom ponašanju, su mu zamjerili... A dok se on igra, Rosberg radi.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije