POKAŽITE IM PUT

Medvjedi u kampanji za prevenciju maloljetničkog alkoholiziranja

Mark Dekanich i Mark Katic
PR
23.12.2013.
u 11:14

Ovom kampanjom Carlsberg Croatia i KHL Medveščak Zagreb žele skrenuti pažnju javnosti na sve učestaliju konzumaciju alkohola maloljetnih osoba

Nakon nekoliko edukativnih kampanja kojima je pažnja bila posvećena odraslim osobama, hokejaši zagrebačkog Medveščaka ovaj put odlučili su se uključiti u kampanju “Pokažite im put” koju je pokrenuo klupski partner Carlsberg Croatia, a s ciljem prevencije maloljetničke konzumacije alkohola. Ovom kampanjom Carlsberg Croatia i KHL Medveščak Zagreb žele skrenuti pažnju javnosti na  sve učestaliju konzumaciju alkohola maloljetnih osoba s jasnim ciljem edukacije i stručnog savjetovanja roditelja o važnosti njihove uloge u prevenciji maloljetničke konzumacije alkohola. 

Istraživanje provedeno u sklopu kampanje „Pokažite im put“, pokazalo je da 43% roditelja ima problema kada pokušavaju razgovarati s djecom o alkoholu, a njih čak 95% želi više informacija i savjeta o prevenciji maloljetničke konzumacije. Rezultati istraživanja pokazuju i da je, prema riječima roditelja, čak 32% djece od 9 do 13 godina probalo alkohol te da je 70% roditelja izrazito zabrinuto zbog mogućih posljedica maloljetničke konzumacije alkohola.

”Problem maloljetničke konzumacije alkohola postaje sve ozbiljniji i nužno je na vrijeme reagirati i spriječiti ga. Vjerujem kako mi igrači, ali i cijeli klub, možemo poslati jasnu poruku o ovom problemu i biti svojevrsna potpora svim roditeljima koji se suočavaju s činjenicom da im maloljetna djeca konzumiraju alkohol. U edukativnom priručniku kampanje „Pokažite im put“ roditelji će naći mnoštvo vrijednih savjeta stručnjaka o tome kako najbolje razgovarati sa svojom djecom o ovom problemu i djelovati preventivno. Priručnik je moguće preuzeti na web stranicama našeg partnera u ovome projektu Carlsberga i Pana te na stranicama Medveščaka”, rekao je golman Medveščaka Mark Dekanich, koji je zajedno sa suigračem Markom Katicem podržao ovaj projekt.

Kampanjom „Pokažite im put“, Medveščak u suradnji s Carlsbergom i Panom, želi istaknuti važnosti prevencije maloljetničke konzumacije alkohola, naravno uz podršku stručnjaka pa stoga edukativni priručnik za roditelje potpisuje prof. pedagogije Marija Sučić Vojnović, školski pedagog. Čak 60 % djece koja počnu piti alkohol prije trinaeste godine razviju ovisnost o njemu. Ključ prevencije leži u razgovoru i povjerenju kojeg roditelji izgrade sa svojom djecom. Stoga u sklopu ovog projekta Carlsberg Croatia, Pan i KHL Medveščak Zagreb roditeljima žele pružiti podršku i uz savjete stručnjaka educirati roditelje o tome kako razgovarati sa svojom djecom i ostvariti čvrst odnos povjerenja jer to je ključ prevencije.

„U sklopu našeg programa društvene odgovornosti aktivno radimo na podizanju svijesti o odgovornoj konzumaciji piva isključivo od strane odraslih. Kampanja „Pokažite im put“ jedna je u nizu takvih aktivnosti kojim nastojimo dati svoj doprinos i biti dio rješenja. Vjerujemo da, zajedno s Medveščakom, našim partnerom u ovom projektu, možemo napraviti pozitivne pomake u prevenciji  maloljetničke konzumacije alkohola“, rekao je Martin Best, direktor marketinga Carlsberga Croatia.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije