Nakon što je slavio na otvorenju sezone Business V.I.P. Kupa, Niko Pulić nezadovoljan je nastupom protekli vikend u slovenskom Cerklju. Najuspješniji hrvatski vozač u subotu je pobijedio, no nedjelja ipak nije bila dan za njega, pa se na kraju morao zadovoljiti četvrtim mjestom.
Prema pravilima Business V.I.P. Kupa, prvih šestero vozača mijenja se za pozicije. Dakle, Pulić je kao prvi od subote, sljedeći dan startao sa šestog mjesta.
"Uspio sam nakon tri kruga prijeći dvojicu kolega i to je bilo to. Nikako se nisam mogao približiti Goranu Popoviću. Kasnije sam doznao da je moj auto imao problema s lambda sondom. Dakle, vozio sam s desetak konjskih snaga manje od ostalih konkurenata", rekao je Pulić, čiji je momčadski kolega i vlasnik Europhone Racing Teama Božo Tomulić u subotu završio utrku kao deveti.
"Boži nije išlo od prvog dodira sa stazom. Popravljao se, ali presporo. U nedjelju je doživio vlak, tako da je torpediran sa svih strana. Kotači su blokirali, auto se ugasio i više ga nije mogao upaliti. U boks ga je odvezla šlep služba", naglasio je naš sugovornik.
A najveći problem cijelog vikenda bila je staza, tvrdi Pulić...
"Novi asfalt stalno se runio pa smo svi morali voziti po istoj putanji. Tijekom pretjecanja čekao bi nas led, zbog čega se mnogi nisu snašli. Iste uvjete očekujem i na Slovakia Ringu", priznao je trostruki europski prvak na brdu, zaključivši:
"Timski možemo biti zadovoljni, pojedinačno ne. No to su utrke, ne može sve uvijek biti kako bismo željeli".
Dodajmo na kraju kako je Niko Pulić s još trojicom kolega u subotu vozio i utrku izdržljivosti. Četiri sata bio je za volanom Renault Twinga.
Sljedeća utrka na rasporedu je 24. i 25. lipnja 2017. i vozi se na Grobniku.
Europhone Racing Team drži vodeću poziciju u ukupnom momčadskom prvenstvu.
...''asfalt se runio..''..!? A da malo koristite hrvatski...? ..''završio je kao deveti..''..Nije. završio je deveti. Nema ''kao''. I, ne napisati tko je pobijedio...uuuuuuu jače novinarstvo....