Moć hobotnice

Paul sada vrijedi tri milijuna eura, Coca-Cola i Pepsi u strahu

hobotnica
AFP/Pixsell
14.07.2010.
u 20:33

Pogađanje pobjednika susreta na SP-u čuvene hobotnice Paula iz ZOO-a u Oberhausenu privuklo je pozornost cijelog svijeta.

Zbog toga mu je, procjenjuju stručnjaci, marketinška vrijednost narasla na tri milijuna eura.

U strahu su čak i Coca-Cola i Pepsi, jer Paul će, navodno, uskoro birati između ta dva poznata napitka. A uskoro bi se mogao pojaviti i u glazbenom spotu.

Ključne riječi

Komentara 3

Avatar Časna seka
Časna seka
06:51 16.07.2010.

Životinja je, prema zakonima statistike, trebala polovicu rezultata pogoditi, a polovicu pogriješiti... Ali ako pogađa sve, možda ima nešto u masovnom kolektivnom vjerovanju ljudi koji su se oko nje okupili, kao neki masovni placebo-efekt? Zaključak... Ipak stavite nešto novca naa ono što će hobotnica reć. :D

XY
xyxyxy
20:50 14.07.2010.

Neka ga vlasnici prodaju što prije, da nešto zarade, jer bi uskoro mogao uginuti od silnog stresa kojem je izložen. Što ljudima neće past na pamet...Sve radi zarade...

Avatar poljicanin
poljicanin
22:06 17.07.2010.

xyxyxy, kakav stres,veci je stres kada bi znala da ce u salatu.Inace su to sve gluposti,pa i na ruletu se dogodi da padne 20 puta zaredom ili vise ista boja,nista neobicno.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije