Zbog toga mu je, procjenjuju stručnjaci, marketinška vrijednost narasla na tri milijuna eura.
U strahu su čak i Coca-Cola i Pepsi, jer Paul će, navodno, uskoro birati između ta dva poznata napitka. A uskoro bi se mogao pojaviti i u glazbenom spotu.
Pogađanje pobjednika susreta na SP-u čuvene hobotnice Paula iz ZOO-a u Oberhausenu privuklo je pozornost cijelog svijeta.
Neka ga vlasnici prodaju što prije, da nešto zarade, jer bi uskoro mogao uginuti od silnog stresa kojem je izložen. Što ljudima neće past na pamet...Sve radi zarade...
xyxyxy, kakav stres,veci je stres kada bi znala da ce u salatu.Inace su to sve gluposti,pa i na ruletu se dogodi da padne 20 puta zaredom ili vise ista boja,nista neobicno.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Životinja je, prema zakonima statistike, trebala polovicu rezultata pogoditi, a polovicu pogriješiti... Ali ako pogađa sve, možda ima nešto u masovnom kolektivnom vjerovanju ljudi koji su se oko nje okupili, kao neki masovni placebo-efekt? Zaključak... Ipak stavite nešto novca naa ono što će hobotnica reć. :D