Police, lifestyle brand De Rigo grupe, potpisao je važan sponzorski ugovor s Mercedes-AMG Petronas Motorsportom, timom koji je dom petogodišnjeg svjetskog prvaka Formule 1™, Lewisa Hamiltona. Police je također najavio nadolazeću kolekciju naočala dizajniranu u suradnji s F1™ i modnom ikonom.
Police je postao službeni dobavljač tima Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Kao rezultat ovog partnerstva, vozači i cijeli trkaći tim nosit će sunčane naočale i dioptrijske okvire branda.
Police logo bit će vidljiv s obije strane kaciga vozača Lewisa Hamiltona i Valtteria Bottasa kao i u “pit” garaži, te će se pojavljivati u marketinškim aktivnostima tima.
Partnerstvo će biti nadopunjeno nadolazećim predstavljanjem kolekcije naočala dizajnirane u suradnji s Lewisom Hamiltonom, koji koristi naočale kao jedan od svojih stilskih dodataka.
Massimo De Rigo, izvršni potpredsjednik De Rigo Grupe, komentirao je: “Izuzetno smo ponosni na ovu prestižnu suradnju našeg house branda Police, kojeg posebno cijenimo i Mercedes-AMG Petronas Motorsporta, povijesnog tima Formule 1™. Naša odluka da radimo s Lewisom kao brand ambasadorom i dizajnerom prezentira jedinstvenu mogućnost za spajanjem Police-a još jednom u svijet sporta, i ponosni smo što smo partneri najjačoj ekipi u jednom od najpopularnijih svjetskih sportova.”
“Sjajno je što možemo poželjeti dobrodošlicu Police-u u Mercedes-AMG Petronas Motorsport,” rekao je Toto Wolff, glavni i izvršni direktor. “Počašćeni smo što smo ušli u partnerstvo s brandom koji utjelovljuje visoku kvalitetu i posvećenost detaljima - dvije izuzetno važne karakteristike u našem sportu. Ovo partnerstvo pokazuje rast interesa za lifestyle brendovima u našem timu, te naglašava veliku privlačnost Formule 1TM kao marketinške platforme.”
Osnovan 80-tih godina prošlog stoljeća kao brand naočala De Rigo Grupe, Police sada ima široku paletu proizvoda, a sve to obilježavaju visokokvalitetni materijali i izrazito urbani duh.