Biznismeni navijači prema Uefinoj zamisli poslove će bolje sklapati uz dobru utakmicu. Stoga Uefa hrvatskim poslovnim korisnicima nudi upravo to, spajanje prestižnog s korisnim i organiziranje poslovnih sastanaka na stadionima u Poznanu i Gdanjsku. Riječ je o posebnim Uefa Euro 2012. Club Prestige paketima, koji osiguravanju i najbolja mjesta za svaku utakmicu.
Uefa to naziva i programom gostoprimstva, a na posljednjem takvom, na europskom nogometnom prvenstvu u Austriji i Švicarskoj, sudjelovalo je 800 hrvatskih biznismena navijača. A za sljedeće prvenstvo koje će se u lipnju održati u Poljskoj i Ukrajini Uefa je već prodala otprilike 80 posto od ukupnog broja ekskluzivnih ulaznica. Program gostoprimstva ove će godine koristiti poslovni korisnici iz cijele Europe, Izraela, ali i Kine i Bliskog istoka. Time se stvara prilika za izravni kontakt s potencijalnim partnerima iz mnogih zemalja jer Club Prestige, uz mogućnost praćenja utakmica s ekskluzivnih lokacija, nudi i vrijeme za susrete i razgovor prije i nakon utakmica.
U sklopu Club Prestige programa najvjerniji navijači imaju priliku birati između Platinum i Gold paketa. U Club Prestige Platinumu navijači imaju pristup privatnim ložama, a u Club Prestige Goldu otvorenom poslovnom prostoru za gostoprimstvo. Za navijače hrvatske reprezentacije, u sklopu paketa Prestige Gold, Uefa je pripremila paket Team Series Croatia koji uključuje tri utakmice u skupini: protiv Irske, Italije i Španjolske za 3900 eura. Ostali su paketi po pojedinim utakmicama od 1450 do 2200 eura po osobi.
Naravno,uz poslovne sastanke idu i prijateljice noći, koje cete moci platiti i karticama...