- U Formuli 1 mnoge stvari bacaju sjenu na samu vožnju. Previše je politike u tom sportu i nitko se ne usudi reći ono što uistinu misli jer se boji da njegove riječi ne bi bile izvučene iz konteksta. U reliju je atmosfera mnogo ugodnija, ljepša. Naglasak je stavljen na vozačko znanje pojedinca, jer svaki zavoj i svako brdo nude neočekivanu zamku. To je ono što ovaj sport čini zanimljivim - tvrdi “hladni Finac”.
- Što bi mi značilo osvajanje naslova prvaka u reliju? Mnogo više od onoga u Formuli 1. Ovdje sve moram učiti od samog početka što mi predstavlja izazov. Preda mnom je dug put i ja mu se radujem budući da sam ponovno pred usvajanjem znanja. Moram naučiti sve o automobilu, suradnji sa suvozačem, utrkama, baš o svemu. I ne mislim da ću biti konkurentan najboljima, barem ne četvorki koju čine Sebastien Loeb, Dani Sordo, Mikko Hirvonen, Jari-Matti Latvala - zaključuje Räikkönen koji će u sezoni nastupiti u 12 od mogućih 13 utrka za Citroën Junior Team.
Suvozač Räikkönenu u CTJ-u bit će sunarodnjak Kaj Lindström, dok će bodove momčadi skupljati skupa s dolazećom zvijezdom, 25-godišnjim Francuzom Sebastienom Ogierom.
Citroën Junior Team druga je momčad koju motorom i automobilom (C4) opskrbljuje francuski proizvođač. Prvu predvode šesterostruki uzastopni svjetski prvak Sebastien Loeb i Španjolac Daniel Sordo.