Proizvođači pogonskih jedinica su ulagali ogromna sredstva u razvoj 1.6-litrenih hibridnih motora koji su prošle godine uvedeni u formulu 1, pa zato ne čudi kako Mercedes, Ferrari, Renault i Honda žele zadržati postojeći set pravila umjesto mijenjanja istih i uvođenja alternativnih vrsta pogonskih sustava, piše GP1.
Scuderijin predsjednik Sergio Marchionne kaže da se njegova kompanija može lako snaći i pronaći druge načine kako bi se promovirala ako odluči napustiti formulu 1 u budućnosti. Na pitanje što bi Ferrari bio bez najelitnijeg oktanskog natjecanja, Talijan kaže:
- Ferrari će vjerojatno pronaći druge načine koji će pružiti mogućnosti za pobjeđivanjem i utrkivanjem. To je vrlo jednostavno. Naravno, to bi bila prava šteta jer nitko ne želi Ferrari izvan formule 1. Ona bi se promijenila bez Ferrarija, bila bi nešto drugo. Nitko ne bi bio zainteresiran za formulu 1 bez Ferrarija, čak i Mercedesa. Svi smo mi ovdje kako bi se natjecali.
Mala je vjerojatnost da će se tako nešto uistinu i dogoditi, ali Marchionne smatra da bi momčadi Formule 1 trebale biti uključene u razgovore o ključnim problemima ovog sporta.
- Tu se slažemo s Mercedesom i Renaultom. Trošimo stotine milijuna svake godine. Stvar je u tome što pokušavamo pronaći rješenje za pogonske jedinice koje su pristupačne svim momčadima. Ekipe koje mogu razvijati vlastite motore nemaju razloga ići na stazu tijekom svake utrke. Utrkujemo se tijekom svakog grand prixa kako bi se poboljšali pa bi trebali nastojati unaprijediti naš vrhunac tehnologije, a to je drugačiji pristup od onog koji se želi nametnuti. Ako će formula 1 postati kao NASCAR u SAD-u, nisam zainteresiran za to. Imamo tehničku prednost rada na stazi i zato nam je korištenje pogonskih jedinica na stazi tako važno. U potpunosti razumijem probleme koje druge momčadi mogu imati, ali to je nešto što se FOM mora obvezati riješiti.
>> Dvije godine od nesreće: Schumacher se još uvijek bori, samo obitelj zna stvarno stanje
Samo g. Marchione zaboravlja kako se legenda ferrari rodil, uskrsila i uzvisila i od kud naziv Scuderi? (po hrvaški, štala oliti staja). Pa Enzo Ferrari, osnivač Scuderie bio je trkaći porbini vozač Alfe Romeo, i da ne bude u sukobu interesa, osnivanje svoje vlastite trkaće momčadi pokrio je imenom Scuderia, tj. tobože da se radi o osnivanju štale za uzgoj trkaćih konja ili tako nešto slično. Potom je kao vizionar i osnivač Scuderie nagovorio i povukao za sobom glavnog dizajnera trkaćih automobila Alfa Romeo. Enoz je uvijek tržio, želio i dobivao ono najbolje bez obzira na cijenu. Zato je Scuderia najuspješnija momčad u F1. To dobrim dijelom, ako ne i ključnim, pridonosi da se sve serije cestovnih automobila gotovo rasprodaju još u fazi dok su u AUTOCAD-u u kompjuteru. Sumnjam da bi prodaja svih modela ferrarija tako dobro prolazila i išla, da Scuderia kojim slučajem izađe iz F1.