Nakon posla s košarkašima Splita, priča o Pipiju bila je hit prošle godine, ali nije zaživjela dalje od jedne sezone, evo Dalmacijavina i u Hajduku. Tvrtka je u stečaju, pokušava se vratiti "među žive", a sada je izdana limunadna verzija legendarnog Pipija. Naravno, ponuđena je emotivna veza Dalmacijavina i Hajduka.
- Uspjeli smo za Hajduk izboriti vrhunske uvjete. Po svakoj prodanoj boci limunade Hajduk će dobiti 1,25 kuna što je 25 posto od maloprodajne cijene proizvoda - između ostalog, u podužem monologu, kazao je voditelj odjela marketinga Hajduka Aljoša Bašić.
Sarkastično je dodao kako je sretan što se posao odvio u tajnosti, pa mediji nisu stigli ništa otkriti prije potpisivanja ugovora. U stvarnost ga je vratio vješti glasnogovornik Ante Bilić, koji se zahvalio što vijest o Pipiju nije izašla ranije, premda su mediji znali za to. Valjda će Bašić shvatiti s vremenom da svaka vijest ne mora izaći prije nego što postane službena. Nije loš tip, simpatičan je, ali ovaj put je zabio autogol. I to nepotrebno. Bio je sam, neometan, a on "puf", u vlastitu mrežu.
Širi se paleta proizvoda s Hajdukovim brandom. Kažu da su financijski efekti pozitivni. Valjda će s vremenom dobiti i "šuškavu" podlogu, pa će se stići pokoja zaostala plaća. Bilo bi divno da Hajduk svojim djelatnicima, koji su posljednju plaću primili za rujan, isplati barem dvije odjednom.
>> Hajduk bi na ljeto mogao na pripreme u SAD?!
mogu oni brebndirat što hoće, baš me zanima tko to kupuje, nitko ne govori o dugu hajduga od 127 000 000 kn, neplačanju igrača, ljudi koji rade u klubu, pipi možeš misliti, uskoro će brendirati i prezervative jer se tuu ne zna tko koga j...!!