Skupština Nogometnog kluba Slaven Belupo danas je jednoglasno prihvatila prijedlog Uprave kluba o promjeni grba.
Nakon više od 25 godina Slaven Belupo je odlučio osuvremeniti vizualni identitet kluba u skladu s modernim zahtjevima i komunikacijskim kanalima. Zajedničku ideju Uprave realizirao je njen član, redoviti profesor i prorektor koprivničkog Sveučilišta Sjever te autor niza radova u području vizualnog komuniciranja i dizajna, multimedija, weba i prividne stvarnosti, Mario Tomiša.
– Novi grb, koji je u središtu vizualnog identiteta, je s jedne strane vizualni povratak korijenima, ali je s druge strane prilagođen suvremenim standardima i digitalnim oblicima komuniciranja. Naglasak u grbu je na četiri ključna pojma: nogomet, Slaven, Hrvatsku i tradiciju — nogometna lopta, natpis Slaven, crveno-bijeli kvadrati i godina osnutka 1907. Grb je vrlo aplikativan, čitljiv je na svim veličinama i prilagodljiv za upotrebu na webu, Facebooku, Instagramu, YouTubeu, Tik toku, kao i na fizičkim podlogama svih vrsta – rekao je Tomiša.
Zadovoljstvo nije skrivao ni direktor kluba Aleksandar Aleksovski.
– Grb je djelo stručnjaka i čovjeka koji voli Slaven Belupo, a kada se te dvije komponente spoje, onda rezultat mora biti odličan. Ovo je samo prvi korak u promjeni vizualnog identiteta kluba. Želimo ići u korak s vremenom i zato ćemo uskoro prezentirati još noviteta za koje sam uvjeren da će podići klub na još jednu višu razinu, ali i ono što je najvažnije, razveseliti naše navijače. Puno je ideja, imamo velike planove i vjerujem da ćemo ih ostvariti kako bi bili na ponos našeg grada, naše županije i cijele regije – rekao je Aleksovski.