Vijest o mogućoj promjeni imena stadiona Stamford Bridge dolazi samo nekoliko dana nakon što je Mike Ashley, vlasnik Newcastlea, vodeće momčadi engleske druge lige, pristao na promjenu imena St James' Parka u "The sportsdirect.com @ St James' Park Stadium".
Navodno je novi izvršni direktor Chelseaja Ron Gourlay, koji je ovog tjedna službeno preuzeo tu poziciju od Petera Kenyona, otvoren za velike sponzorske ponude, iako prema njegovim riječima, svaka ponuda mora uključivati zadržavanje imena stadiona.
- Shvaćamo da je pitanje stadiona osjetljivo za naše navijače. Zadržavanje naslijeđa našeg stadiona i njegova imena ostvariva je misija i na tim ćemo temeljima zasnovati odnos s našim poslovnim partnerima – rekao je Gourlay.
Arsenal je 2004. godine potpisao ugovor s tvrtkom Emirates Airways kojoj je za 50 milijuna funti prodao 15-godišnja prava na ime stadiona koji se otvorio u srpnju 2006. godine.
Chelsea navodno traži najmanje 10 milijuna funti za svaku od idućih deset godina za prodaju imena stadiona, a njihov aktualni sponzor Samsung slovi kao najveći favorit za sklapanje dogovora u novom aranžmanu.